Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg leder efter en ung thai pige der går under navnet Amber. Hun har meget store, flotte bryster. Nogen der ved hvor hun er at træffe for tiden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
jydskfyr skrev, for 1 time siden:

Hej, jeg leder efter en ung thai pige der går under navnet Amber. Hun har meget store, flotte bryster. Nogen der ved hvor hun er at træffe for tiden? 

Hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, 1 time siden:

Hun og Padme har ikke været anmeldt i månedsvis, så måske de er stoppet eller toppet i forhold til begejstring....;)

Jeg så Padme til Taste of Asia i lørdags på Nytorv. Så hun er stadig i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 8 timer siden:

Jeg så Padme til Taste of Asia i lørdags på Nytorv. Så hun er stadig i landet.

....men det fortæller intet om erhvervsfrekvensen...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 2 timer siden:

....men det fortæller intet om erhvervsfrekvensen...;)

I know :-) Men jeg var forhindret i at gå over til hende og spørge hvor hun var nu... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, den 13. juni 2017 at 09:35:

Hej, jeg leder efter en ung thai pige der går under navnet Amber. Hun har meget store, flotte bryster. Nogen der ved hvor hun er at træffe for tiden? 

....men det virker samtidig også at hun er gået lidt af mode....set i forhold til anmeldelsernes begejstring, da hun trådte ind på massagens ædle scene....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige set idag , at Amber er på EG igen på Retortvej med hendes Store kasser på 1. Photo :D

Men om hun er der fysisk også tja... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 9 timer siden:

Har lige set idag , at Amber er på EG igen på Retortvej med hendes Store kasser på 1. Photo :D

Men om hun er der fysisk også tja... ;)

.....hun er ihvertfald ikke blevet beskrevet i en længere periode...som for bare et års tid siden....har selv mange gange stået i situationen omkring besøg hos Amber: Skal / skal ikke....måske skulle man, men er stadigvæk i tvivl....

Tænker mit næste besøg skal være hos Mimi på Hvidovrevej....hun er også brystnær, som Amber...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...