Den glade murer 109 Skrevet 13. Juni, 2017 Er der nogen der har nogle erfaringer med nedennævnte? FREDERIKSHAVN ÆGTE THAIMASSAGE af 2 dygtige smukke thaipiger. God service. Privat. 50262326 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 13. Juni, 2017 Den glade murer skrev, for 5 timer siden: Er der nogen der har nogle erfaringer med nedennævnte? FREDERIKSHAVN ÆGTE THAIMASSAGE af 2 dygtige smukke thaipiger. God service. Privat. 50262326 Hej murer det er dem som har den private lejlighed på plan vejen de har bare fået et nyt nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 13. Juni, 2017 Man skal da også gøre al ting selv. Så jeg var afsted nok en gang En god gang massage, et af de bedre HJ, og ikke under en time, så alt i alt en rigtigt god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 19. Juni, 2017 Er det kun mig der har prøvet dette sted? Ville prøve igen, men de ville have 1500 for body to body, så jeg smuttede igen.I stedet for kørte jeg til Aalborg og besøgte Thai sports massage. Men hun er godt nok ved at falde noget af på den, slet ikke så frisk som for nogle år tilbage Jeg skulle have genoptaget forhandlingen i Frederikshavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhound Skrevet 2. September, 2017 Jeg har prøvet at ringe og skrive sms og lagt en besked i telefonsvaren, men jeg får ikke kontakt med dem Hvad koster 1 time massage og et HJ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg