Hop til indhold

Recommended Posts

Docdriver skrev, for 17 minutter siden:

hvordan kan du være sikker på at hvad der er godt for andre også r godt for dig?? det er lidt tåbeligt

Det var et dejligt svar, som jeg ikke kan bruge til noget. Jeg beder folk komme med input, så skal jeg nok selv vurdere og finde frem til, om der er noget, jeg synes passer til mig.

Har du noget seriøst at byde ind med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 45 minutter siden:

hvordan kan du være sikker på at hvad der er godt for andre også r godt for dig?? det er lidt tåbeligt

Øh, det er vel lige præcis det som dette forum går ud på.

At vi udveksler erfaringer, og dermed har et bedre grundlag for at finde gode oplevelser.

Det er da ikke spor tåbeligt.

Eller hvad synes du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, for mine gode erfaringer er jo ikke ensbetydende med at de så også er gode dig vel? Anmeldelser er gode og derfra kan man så drage sine egne meninger og erfaringer. ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 5 timer siden:

Det var et dejligt svar, som jeg ikke kan bruge til noget. Jeg beder folk komme med input, så skal jeg nok selv vurdere og finde frem til, om der er noget, jeg synes passer til mig.

Har du noget seriøst at byde ind med?

Jeg har skam gode erfaringer med en del ting, men du vil jo alligevel skulle ud og gørw dine erfaringer håber jeg.....men det jo en smagssag. ....anmeldelser kan altid bruges til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam også en del erfaringer og læser anmeldelser, men da jeg ikke normalt bevæger mig i Fredericia området, kunne jeg godt bruge et par input, som jeg så kunne arbejde ud fra.

Nu har du indtil videre lavet 3 indlæg, men endnu intet jeg reelt set kan bruge på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...