Hop til indhold

Recommended Posts

Må vi få at vide, hvad du gav for den halve time og om det var pengene værd?

Fik du et navn på den lille kvinde, som du kan dele?
Jeg antager, at det er Mintar på billederne og at du var sammen med den lille kvinde, som der så ikke er billeder af.

Redigeret af Eyes Only

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen hed nat, deraf overskriften .  Virkelig en lille bitte kvinde..

Til en start lidt massage, havde lagt 1200. Det var nok i den høje ende i forhold til at jeg kom meget tidligt.

Vi grinte en del af det..

Hun arbejdede videre og kunne sagtens holde mere liv i det stadig erigerede Lem, men tiden var for kort.. 1/2 time. Alt i alt..

Jeg fik god behandling,  et bad til slut, kys på kind og et kram og dernæst videre i verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nelson skrev, for 1 time siden:

Pigen hed nat, deraf overskriften .  Virkelig en lille bitte kvinde..

Til en start lidt massage, havde lagt 1200. Det var nok i den høje ende i forhold til at jeg kom meget tidligt.

Vi grinte en del af det..

Hun arbejdede videre og kunne sagtens holde mere liv i det stadig erigerede Lem, men tiden var for kort.. 1/2 time. Alt i alt..

Jeg fik god behandling,  et bad til slut, kys på kind og et kram og dernæst videre i verden.

 

1200 for en HALV time - og toget kørte for tidligt.  Du var ikke særlig heldig, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nelson skrev, for 1 time siden:

Pigen hed nat, deraf overskriften .  Virkelig en lille bitte kvinde..

Til en start lidt massage, havde lagt 1200. Det var nok i den høje ende i forhold til at jeg kom meget tidligt.

Vi grinte en del af det..

Hun arbejdede videre og kunne sagtens holde mere liv i det stadig erigerede Lem, men tiden var for kort.. 1/2 time. Alt i alt..

Jeg fik god behandling,  et bad til slut, kys på kind og et kram og dernæst videre i verden.

 

Tak for svar.
1200 kr. for en halv times sex lyder meget dyrt i mine øre.
Jeg er klar over, at der er stor forskel på, hvad folk mener er en rimelig pris for massage med fp som "ekstraydelse". Men for 1200 kr. så skal det virkeligt være exceptionelt over hele linjen: udseende, ydelse og indlevelse. Mange ikke-thai-steder kan man få en hel times (eller mere) sex for den pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt disse thai annoncer da der ikke rigtig bliver forklaret hvad du får eller kan få.

 

foreksempel, hvilken massage bestilte du, B2B en halv time til 800? og så koster sex 400 kr? er det med super fransk eller hvordan hænger det sammen? jeg forstår ikke thai klinikker :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nelson

 

Lyder lækkert, og tak for info.

Kan du oplyse om den "lille thai"  gav øko blow, eller var alt med kondom?

Du skriver godt nok "frit valg på alle hylder"   MEN  modtog hun oral sex ?

 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...