Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude, mit navn er Thomas, jeg er 22 år gammel og leder efter et sted hvor man kan få thaimassage i Næstved.

Jeg leder efter dette da min kæreste er gået fra mig noget tid siden, og har så brug for et godt knald da det ved at være noget tid siden. 

Jeg bor ikke i næstved, men ikke så lanct derfra så er ikke så kendt i byen.

Hjælp en meget sex trængende mand i nød :)

Redigeret af Thomas22
Manglede at skrive noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Der er Busaba og Orchid.

Desværre er der ingen af stederne, der er værd at besøge. 

Joy hos Orchid er den sureste thai jeg nogensinde har mødt og det gennemsyrer oplevelsen og hele stedet.

Busaba har jeg ikke prøvet længe, men havde en ringe oplevelse da jeg var der og de har fået andre dårlige anmeldelser efterfølgende.

Det er meget underligt, at den næststørste by på Sjælland udenfor København er så tyndt besat, så dem der er kan slippe afsted med et trist serviceniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, den 13/6/2017 at 07:45:

 

Joy hos Orchid er den sureste thai jeg nogensinde har mødt og det gennemsyrer oplevelsen og hele stedet.

 

Det er lykkedes for mig at få en samtale i gang og ha' en god oplevelse med Joy, men det er rigtigt, at hun ikke umiddelbart lever op til sit navn. Hun er ikke alene, men de andre har jeg ikke erfaring med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...