Hop til indhold
Massens

Hannah 23 tarupcenter wauuuuuu :-)

Recommended Posts

Hold nu kæft !!!!!!!!

Hej brødre

netop kommet hjem fra besøg hos Hannah <3 i guder hun er lækker hendes billeder er 100 % hende uden nogen ændringer, hun er kommer fra Rio Brasil og er på sommerferie i et par måneder, men hun er kun i Odense til fredag i næste uge, hun er dejlig nem at snakke med og mega sød og naturlig samt fræk, hun snakker fint engelsk.

fik 30 min med anal i en rigtig Copa cabana numse :-Phendes franske er i den bedre ende hun starter med det græske som ikke må være for vildt men dejligt alligevel for så at skifte kondom og give max gas 

så skynd jer drenge der er langt imellem sådanne oplevelser 

jeg skal da snart afsted igen 

1100 mit alles 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Så fik jeg også besøgt Hannah.... Og hold nu op hvor er hun dejlig. En super krop, hvis man som mig er til naturlige og ikke plastic bryster. Men ikke mindst så er hun bare super super sød, med et smittende humør. Kunne sagtens have brugt timer på bare at snakke med denne søde pige. Sexen var også en første klasses GFE. Og når hun under agten kigger en dybt i øjnene, og siger hun elsker det så man ikke er i tvivl om at hun mener det, ja så bliver det ikke bedre ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...