Hop til indhold

Slugeren, fantasi nr. 4

Featured Replies

Skrevet

Håber der kommer en anmeldelse på det, der har været rigtig mange på besøg til netop nr 4:)

Vil da nævne at jeg er uddannet massør, men dybdegående massage er det ikke:)

Svært at koncentrere mig så meget om massagen når jeg ved jeg skal have en ladning sperm lige bagefter hihi...

Håber der kommer en kommentar herinde fra en der har været her så du kan få et svar på dit spørgsmål Jørgensen:)

Skrevet
  • Author
Slugeren skrev, for 12 timer siden:

Håber der kommer en anmeldelse på det, der har været rigtig mange på besøg til netop nr 4:)

Vil da nævne at jeg er uddannet massør, men dybdegående massage er det ikke:)

Svært at koncentrere mig så meget om massagen når jeg ved jeg skal have en ladning sperm lige bagefter hihi...

Håber der kommer en kommentar herinde fra en der har været her så du kan få et svar på dit spørgsmål Jørgensen:)

Super god stil, at du kommenterer mit indlæg uden at forsøge at oversælge og med en sober opfordring til, at andre anmelder :-) ... Tror sgu snart, jeg må se at få pumpet cyklen og komme afsted mod Nordsjælland ;-) 

... Er der for resten mulighed for en 69'er i din fantasi nr. 4?

Skrevet

Tak hvor er du sød:) Nr 4 er massage så der indgår ikke 69:)

Man kan dog vælge en kombi af nr 1 og nr 4...  Så kan men feks. slikke mig først, derefter giver jeg massage. Undervejs pirrer jeg din stive pik flere gange, og når den er ved at eksplodere,  lukker jeg munden om den og sluger hele din lækre ladning sperm:)

Redigeret af Slugeren

Skrevet

Hejsa, 

Er blevet lidt nysgerrig:D

Er der mulighed for afslutning med frække våde kys inden vi deler mine safter:)

Bare en fræk tanke.

Kh GD

Skrevet

Hejsa nej desværre jeg kysser ikke:) 

Skrevet

Jeg satser stærkt på at prøve den i næste uge. Skulle ha været i fredags, men der kom vist noget i vejen for den søde :-)

Så vi skal bare finde en dag hun er på og har tid :-) Så skal jeg nok skrive lidt om det bagefter, hvis det er ok med hende.

Skrevet

Det er helt ok, du skriver bare løs. 

Glæder mig til at se dig:) 

Skrevet

Jeg var hos slugeren i tirsdags, og fik netop en kombi af 1 og 4 - har anmeldt her: 

ingen tvivl om at hun ved hvad hun laver ifht massage men som hun siger er det ikke en dybdegående massage. Resten er der ikke en finger at sætte på

Skrevet
gomorra skrev, for 8 timer siden:

Jeg var hos slugeren i tirsdags, og fik netop en kombi af 1 og 4 - har anmeldt her: 

ingen tvivl om at hun ved hvad hun laver ifht massage men som hun siger er det ikke en dybdegående massage. Resten er der ikke en finger at sætte på

Lyder som en lækker oplevelse! :-P -Og det var nok også et af de sidste steder jeg ville gå hen, hvis det var brugbar massage jeg ville have. Det handler vel bare om at blive lidt opstemt til det man kommer efter, at blive suttet godt og grundigt tom. Og de evner er der vist ikke nogen der har klaget over :wub:

• 1 month later...
Skrevet
Slugeren skrev, den 14/6/2017 at 10:05:

Man kan dog vælge en kombi af nr 1 og nr 4...  Så kan men feks. slikke mig først, derefter giver jeg massage. Undervejs pirrer jeg din stive pik flere gange, og når den er ved at eksplodere,  lukker jeg munden om den og sluger hele din lækre ladning sperm:)

Den kan varmt anbefales! Super hot og frækt hele vejen! En skam man ikke må køre staven ind i den lækre mis der, men dobbelt value på alt andet hun gir. Er snart på vej igen

Skrevet
Jokeriit skrev, for 10 timer siden:

Den kan varmt anbefales! Super hot og frækt hele vejen! En skam man ikke må køre staven ind i den lækre mis der, men dobbelt value på alt andet hun gir. Er snart på vej igen

Tak søde:) var mega Frækt da du sprøjte de i min mund, nøj en stor ladning hi hi... Så Frækt mums:) 

Ses snart igen:) 

Skrevet
  • Author
Slugeren skrev, den ‎2017‎-‎06‎-‎14 at 10:05:

Men hvad med en 69'er på massagebriksen; jeg nederst, du ovenpå? :-P

Skrevet
Slugeren skrev, den 25/7/2017 at 12:01:

Tak søde:) var mega Frækt da du sprøjte de i min mund, nøj en stor ladning hi hi... Så Frækt mums:) 

Ses snart igen:) 

Er på vej!!!

Skrevet
Jokeriit skrev, for 7 timer siden:

Er på vej!!!

Så skal du være hurtig! :) Er sidste dag idag:) 

Skrevet

Ferie og derefter skruer jeg langsomt ned til Ca en gang pr uge:) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.