Hop til indhold

Slugeren, fantasi nr. 4

Featured Replies

Skrevet

Håber der kommer en anmeldelse på det, der har været rigtig mange på besøg til netop nr 4:)

Vil da nævne at jeg er uddannet massør, men dybdegående massage er det ikke:)

Svært at koncentrere mig så meget om massagen når jeg ved jeg skal have en ladning sperm lige bagefter hihi...

Håber der kommer en kommentar herinde fra en der har været her så du kan få et svar på dit spørgsmål Jørgensen:)

Skrevet
  • Author
Slugeren skrev, for 12 timer siden:

Håber der kommer en anmeldelse på det, der har været rigtig mange på besøg til netop nr 4:)

Vil da nævne at jeg er uddannet massør, men dybdegående massage er det ikke:)

Svært at koncentrere mig så meget om massagen når jeg ved jeg skal have en ladning sperm lige bagefter hihi...

Håber der kommer en kommentar herinde fra en der har været her så du kan få et svar på dit spørgsmål Jørgensen:)

Super god stil, at du kommenterer mit indlæg uden at forsøge at oversælge og med en sober opfordring til, at andre anmelder :-) ... Tror sgu snart, jeg må se at få pumpet cyklen og komme afsted mod Nordsjælland ;-) 

... Er der for resten mulighed for en 69'er i din fantasi nr. 4?

Skrevet

Tak hvor er du sød:) Nr 4 er massage så der indgår ikke 69:)

Man kan dog vælge en kombi af nr 1 og nr 4...  Så kan men feks. slikke mig først, derefter giver jeg massage. Undervejs pirrer jeg din stive pik flere gange, og når den er ved at eksplodere,  lukker jeg munden om den og sluger hele din lækre ladning sperm:)

Redigeret af Slugeren

Skrevet

Hejsa, 

Er blevet lidt nysgerrig:D

Er der mulighed for afslutning med frække våde kys inden vi deler mine safter:)

Bare en fræk tanke.

Kh GD

Skrevet

Hejsa nej desværre jeg kysser ikke:) 

Skrevet

Jeg satser stærkt på at prøve den i næste uge. Skulle ha været i fredags, men der kom vist noget i vejen for den søde :-)