Hop til indhold
Unggut25

Dansk Mulat i Odense

Recommended Posts

Hejsa,

Faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/224024

og er da blevet lidt fristet, har prøvet at søge forummet tyndt for Dansk Mulat, og der er da blandede anmeldelser, fake billeder, at hun arbejder sammen med en homo ven, hvilket også giver god mening, når der også er en ny trans dukket op på annoncelight.

 

Men er der nogen der har erfaringer med ovenstående Mulat?

 

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis hun er sammen med en trans, så ved jeg godt hvem det er. Billederne har INTET med virkeligheden at gøre - mange forskellige billeder gennem tiden, men altid fake. Hun er mulat, ja! Hun er også meget kvindelig, ja!....men ikke på den gode måde. Og så er det bare noget der skal overstås fra hendes side. Det er prøvet og det var dét.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog også en quickie, men fortrød i samme øjeblik hun smed tøjet. Røv og krop går nærmest ud i ét....ikke meget timeglas her! Jeg husker i hvertfald at hun havde helvedes travlt med at jeg skulle blive færdig, hvilket er total turn-off for mig. Gav vist nok 600 dengang. Dengang var det i Vejle....og dér var hun også sammen med transen.

Men hvis du er til stor nougat-numse som sidder lige i øjet, så prøv Shila på Ruggårdsvej i Odense ;-). Jeg tør næsten garanterer en god oplevelse, hvis du er lidt sød ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har floreret i Esbjerg og omegn , Århus, Randers og flere steder.

både alene og sammen med andre og her sidst med en Trans....

Fælles for hende og dem hun er sammen med , de lover guld og grønne skove , og holder intet af det .......

 

De billeder der bliver lagt op er ikke af dem, transens billeder er dog ægte , men ser dog noget mere mandlig ud IRL...

hun / de er ikke noget jeg fremadrettet vil spilde tid og penge på igen........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...