Hop til indhold
Ton

Er det bare mig

Recommended Posts

Jeg hader tillæg for ekstra ydelser.... Her mener jeg selvfølgelig ikke tillæg for græsk, slavepige eller andet af den slags.

piger der forlanger ekstra for et kys, for at slikke dine boller, for at sutte uden kondom eller for at man giver dem sorte kys mm. 

Jeg mener, enten tilbyder pigen det eller så gør hun ikke. Jeg har fuld forståelse for den enkelte piges grænser men hvis hun tilbyder det hvorfor så ikke indregne det fra start. 

Indag var jeg på besøg hos en pige og flere gange under agten, spurgte hun "kan su lide hvis jeg" og sage jeg ja, var svaret "det bliver 200 kr ekstra"

Jeg har sku svært ved at bevarer gejsten for den slags maskin/købesex

Hvordan har I det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det ok med tillæg for superfransk, men ellers er jeg enig!

Eller pigerne skal jo selvfølgelig gøre hvad de føler bedst for, men så er det bare ikke mig der kommer forbi.

De piger med "Ryanair" tillæg for det ene og det andet besøger jeg slet ikke. Gejsten forsvinder ganske enkelt i takt med at jeg læser annoncen. Det samme gælder for øvrigt hvis der lægges op til at der skal tælles hvor mange gange man kommer - totalt turn OFF

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, for 7 minutter siden:

Jeg hader tillæg for ekstra ydelser.... Her mener jeg selvfølgelig ikke tillæg for græsk, slavepige eller andet af den slags.

piger der forlanger ekstra for et kys, for at slikke dine boller, for at sutte uden kondom eller for at man giver dem sorte kys mm. 

Jeg mener, enten tilbyder pigen det eller så gør hun ikke. Jeg har fuld forståelse for den enkelte piges grænser men hvis hun tilbyder det hvorfor så ikke indregne det fra start. 

Indag var jeg på besøg hos en pige og flere gange under agten, spurgte hun "kan su lide hvis jeg" og sage jeg ja, var svaret "det bliver 200 kr ekstra"

Jeg har sku svært ved at bevarer gejsten for den slags maskin/købesex

Hvordan har I det?

Hvor har du ret. Må krumme tæer når jeg læser annoncer der tilbyder det ene og det andet ekstra udover den reelle pris. :angry:

Men det må jo være fordi de piger tror at alle mænd mister besindelsen under akten og opfører sig som børn i en slikbutik.......og går den så går den ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var engang et sted hvor der kun var én (1) stilling med i prisen. Hvis jeg ville prøve flere skulle jeg betale yderligere. :-)

Det er rigtigt det ødelægger stemningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har sku svært ved at bevarer gejsten for den slags maskin/købesex

Men hvad havde du bestilt? - og hvad kostede det?

Som regel kan man udfra pigernes annoncer læse - eller regne ud at der tages ekstra for dit og dat - så time/½ times prisen hurtigt løber op i det samme eller mere end der, hvor det meste er inkluderet i prisen.

NB. ofte kan man søge tidligere anmeldelser fra samme sted, ved at søge på adressen - hvis blot folk forstod at indsætte den i overskriften (eller i teksten) - det giver ofte en fornemmelse for hvordan stederne behandler kunderne, så man kan være lidt forberedt - og undgå de værste bondefangere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet du har helt ret. Det er ofte stedet = bagmændene der sætter dagsordenen. Derfor er det ofte ( med fare for at blive kaldt rasist) udenlandske piger der på den måde prøver at vride mere ud af kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke til enkelt ydelser, men jeg kan nu godt se ideen med det... Hvis nogen kun vil nogle få ting, så kan det skræmme dem væk, fordi at prisen samlet set er for høj. Hvorfor betale for græsk, hvis man slet ikke er interesseret i græsk? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

@Ton – Nej – det er ikke bare dig  – piger eller/og steder som har en liste med priser på ekstraydelser undlader jeg at kontakte.

Jeg har fint forståelse for at nogen af pigerne ikke tilbyder anal, superfransk, osv.,  jeg håber bare at de skriver det i annoncen, eller siger til når man spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indtil dato aldrig betalt for tillæg. Jeg køber tid og accepterer fuld ud, at det reelt er hende der bestemmer hvad der så kan lade sig gøre. Har vi begge lyst til at kysse så gør vi det.  Vil hun have et "ubehageligt tillæg" for at kysse mig, betyder det jo bare, at det har hun ikke lyst til at kysse, og så kysser vi  ikke. 

Hvis jeg har købt en time, har jeg sjældent planlagt hvor mange tungekys jeg ønsker, eller om jeg i det hele taget får lyst til det underbesøget. Det samme gør sig gældende for alt muligt andet. Jeg synes at når vi har afregnet, så skal vi ikke i kampenshede til at have pungen op igen.  

Jeg sammenligner det lidt med, at hvis en tillægspige i kampens hede kommer i tanke om, at jeg da selvfølgelig lige skal slikke hende, så skulle jeg sige "ja tak, det bliver lige et fradrag på 200 kr" - Det er jo helt hen i vejret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Jeg har indtil dato aldrig betalt for tillæg. Jeg køber tid og accepterer fuld ud, at det reelt er hende der bestemmer hvad der så kan lade sig gøre. Har vi begge lyst til at kysse så gør vi det.  Vil hun have et "ubehageligt tillæg" for at kysse mig, betyder det jo bare, at det har hun ikke lyst til at kysse, og så kysser vi  ikke. 

Hvis jeg har købt en time, har jeg sjældent planlagt hvor mange tungekys jeg ønsker, eller om jeg i det hele taget får lyst til det underbesøget. Det samme gør sig gældende for alt muligt andet. Jeg synes at når vi har afregnet, så skal vi ikke i kampenshede til at have pungen op igen.  

Jeg sammenligner det lidt med, at hvis en tillægspige i kampens hede kommer i tanke om, at jeg da selvfølgelig lige skal slikke hende, så skulle jeg sige "ja tak, det bliver lige et fradrag på 200 kr" - Det er jo helt hen i vejret. 

 

Men nogle ting kan man se igennem med... Tillæg for græsk eller golden showers er jeg ligeglad med, for jeg er ikke interesserer i de ting. 

Men ja, hvis der var tillæg for alt fra start til slut, eller de ting som  jeg bedst kan lide, så er pigen ikke den rette for mig. Hverken det specifikke besøg, eller den type setup generelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...