Hop til indhold
Hestemand

Trine Tease - første gang, men ikke sidste.

Recommended Posts

Egentlig er Trine Tease et velbeskrevet blad i dette forum. Og kun for det gode. Så måske er min anmeldelse af hende unødvendig. Men jeg føler, at mit allerførste møde med hende i dag, var noget ganske særligt. Jeg har læst om Trine, hørt om hende og ikke mindst beskrivelsen af hendes bryster. Det var nu ikke det, der fangede min opmærksomhed i dag, da jeg troppede op i Fjenneslev idag. Jeg blev mødt af en smuk, fræk og lokkende gp med det sødeste smil og dejligste øjne. Vi aftalte en halv time for 1100 kr. Jeg vil ikke gå i detaljer med seancen, men der var både kys og kram, slik og god sex. Og Trine elsker at tale - ikke mindst om vores fælles interesse (udover sex) - nemlig heste. Vi lå og nussede, mens hesteracer og fodring blev drøftet. Da jeg elsker at give massage, tilbød jeg dette, som hun straka tog i mod. Tænk at betale for at give penge for at give en pige massage. Også zoneterapi blev det til Trine nød det vist, og hun kvitterede med et dejligt hj. Jeg kan godt love jer, at det var nok første gang jeg besøgte Trine Tease, men bestemt ikke den sidste. Pas godt på hende derude. Hun er en ener. Og det ikke kun på grund af hendes dejlige JJ bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 36 minutter siden:

Egentlig er Trine Tease et velbeskrevet blad i dette forum. Og kun for det gode. Så måske er min anmeldelse af hende unødvendig. Men jeg føler, at mit allerførste møde med hende i dag, var noget ganske særligt. Jeg har læst om Trine, hørt om hende og ikke mindst beskrivelsen af hendes bryster. Det var nu ikke det, der fangede min opmærksomhed i dag, da jeg troppede op i Fjenneslev idag. Jeg blev mødt af en smuk, fræk og lokkende gp med det sødeste smil og dejligste øjne. Vi aftalte en halv time for 1100 kr. Jeg vil ikke gå i detaljer med seancen, men der var både kys og kram, slik og god sex. Og Trine elsker at tale - ikke mindst om vores fælles interesse (udover sex) - nemlig heste. Vi lå og nussede, mens hesteracer og fodring blev drøftet. Da jeg elsker at give massage, tilbød jeg dette, som hun straka tog i mod. Tænk at betale for at give penge for at give en pige massage. Også zoneterapi blev det til Trine nød det vist, og hun kvitterede med et dejligt hj. Jeg kan godt love jer, at det var nok første gang jeg besøgte Trine Tease, men bestemt ikke den sidste. Pas godt på hende derude. Hun er en ener. Og det ikke kun på grund af hendes dejlige JJ bryster. 

Har en aftale med henne i morgen så det vil jeg da se frem til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 34 minutter siden:

Egentlig er Trine Tease et velbeskrevet blad i dette forum. Og kun for det gode. Så måske er min anmeldelse af hende unødvendig. Men jeg føler, at mit allerførste møde med hende i dag, var noget ganske særligt. Jeg har læst om Trine, hørt om hende og ikke mindst beskrivelsen af hendes bryster. Det var nu ikke det, der fangede min opmærksomhed i dag, da jeg troppede op i Fjenneslev idag. Jeg blev mødt af en smuk, fræk og lokkende gp med det sødeste smil og dejligste øjne. Vi aftalte en halv time for 1100 kr. Jeg vil ikke gå i detaljer med seancen, men der var både kys og kram, slik og god sex. Og Trine elsker at tale - ikke mindst om vores fælles interesse (udover sex) - nemlig heste. Vi lå og nussede, mens hesteracer og fodring blev drøftet. Da jeg elsker at give massage, tilbød jeg dette, som hun straka tog i mod. Tænk at betale for at give penge for at give en pige massage. Også zoneterapi blev det til Trine nød det vist, og hun kvitterede med et dejligt hj. Jeg kan godt love jer, at det var nok første gang jeg besøgte Trine Tease, men bestemt ikke den sidste. Pas godt på hende derude. Hun er en ener. Og det ikke kun på grund af hendes dejlige JJ bryster. 

Ja, Trine er en dejlig kvinde, og hun elsker massage :D. Jeg kan regne ud, at jeg nu må til at stramme mig ekstra an  :lol:

Desværre kan jeg ikke tale med hende om heste, for dem har jeg ikke forstand på.

Men jeg har heldigvis andre interesser, som jeg rent tilfældigt også deler med Trine, og takket være dem har jeg også haft nogle rigtigt gode oplevelser sammen med hende – helt uden for GP-verdenen, forstås det nok.

Tusind tak til dig, Trine.

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cadilac skrev, 1 time siden:

Har en aftale med henne i morgen så det vil jeg da se frem til 

Moi aussi!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Top dollar trine lever varen ! Hun er sku sød og dejlig hun kigger ikke på uret hele tide som andre og kommer du til at være der 5 min over tide. Er der ikke ballade over dette gælder sikkert kun hvis man selv er sød og venlig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...