Hop til indhold
Don olsen 12

The Best Thaimassage i Randers

Recommended Posts

Jeg har lige været på besøg i Randers, Viborgvej 110 -- der var fuld valuta for pengene..Pigen eller damen har boet i Norge i mange år og taler norsk. Hun hedder Manee super sød og let at snakke med. Super god massage, rigtig fræk og en rigtig flot og slank krop. Hun tilbyder det meste til en rimelig penge. Rigtig god sex. Der blev betalt for en time og fik lidt over en time. Til slut en iskold Cola. Alt i alt en god oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Don olsen 12 skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige været på besøg i Randers, Viborgvej 110 -- der var fuld valuta for pengene..Pigen eller damen har boet i Norge i mange år og taler norsk. Hun hedder Manee super sød og let at snakke med. Super god massage, rigtig fræk og en rigtig flot og slank krop. Hun tilbyder det meste til en rimelig penge. Rigtig god sex. Der blev betalt for en time og fik lidt over en time. Til slut en iskold Cola. Alt i alt en god oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Hej Don.

Nu når du skal til at besvare Kjeldsens spørgsmål om pris, ville det være ganske belejligt, hvis du også indsatte en beskrivelse af Manee, som betjente dig, så andre brugere også kan få den gode oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik en tur af ejeren som hedder Nin. Lidt buttet model som har født et par børn. ca 35-40 år.

Rigtig god massage. Standard priser. 350-600-1000 kr. Blev spurgt "hva du gi" da jeg takkede nej til FP på 1000 kr. så prisen kan nok forhandles lidt ned. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Sheiken skrev, for 41 minutter siden:

Har de stadig åben, eller er der lukket?

Nej - ikke for to timer siden - du spørger og spørger.  Du har haft meget travlt med 6 indlæg på den time siden du blev oprettet.

Brug dog telefonen og ring til de steder du spørger om - også dem i fremtiden..

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her besøgt dem i dag.

Da jeg ankom kom Hende her og daam hun er lækker.

Jeg fik dog massage af ejeren(tror jeg). Hun er ikke ret høj og har lidt på sidebenene men hold da op hun kan masserer og på en 10 skala er det en høj 8'er. Den hjælpende hånd var også over middel. Dog ikke helt i top. En høj 6'er ...nej en 7'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 3 timer siden:

Her besøgt dem i dag.

Da jeg ankom kom Hende her og daam hun er lækker.

Jeg fik dog massage af ejeren(tror jeg). Hun er ikke ret høj og har lidt på sidebenene men hold da op hun kan masserer og på en 10 skala er det en høj 8'er. Den hjælpende hånd var også over middel. Dog ikke helt i top. En høj 6'er ...nej en 7'er.

Ejeren er hende her  https://www.facebook.com/thebestthaimassage.randers?fref=ts 

Hun hedder Nin. Lidt buttet model som har født et par børn. ca 35-40 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...