porkar 30 Skrevet 12. Juni, 2017 Hej Nogen der har været forbi en af de Thai massøre på Teglværksgade for nyligt? Hvad for en vil I anbefale, god massage med mulighed for afslutning? På forhånd tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 16. Juni, 2017 anders skrev, den 15/06/2017 at 01:18: Følge lige med her Jeg følger også med her sammen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 25. Juni, 2017 Slet ingen der gerne vil dele ud af sine oplevelser?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 177 Skrevet 25. Juni, 2017 Var forbi den anden dag ved Aromatic sport's thaimassage. Det var som fint nok, men ikke fantastisk. Pigen : sidst i 20'erne ok slank og b/c skåls bryster. Bagdelen var fin, men igen ikke sådan WOW. Ansigtet var sødt og også pænt (når hun huskede at smile). Nu skal det siges retfærdigvis siges at jeg er kræsen og tit er blevet skuffet når jeg har besøgt tai'er der er beskrevet som "noget af det smukkeste" en anden har set. Nå men massagen var god i forhold til at det var et rødt sted. På annoncelight reklameres der med superfransk ved kemi og renlighed. Jeg havde lige været i bad inden mit besøg. Så "den" havde fået hele turen med vand og sæbe. Så hvorfor der ikke var kemi ved jeg ikke Jeg gad ikke spørge, hvis ikke det er af fri og naturlig vilje kan det være lige meget (set i forhold til hvad hun har taget sig betalt for) - så kan jeg jo bare vælge ikke at komme igen. Med regnfrakke på gav hun nu et udmærket BJ og sexen var som end også OK. Jeg tror bare jeg manglede pirring under massagen (men det er nok svært både at blive pirret og få god massage samtidigt) og det er lidt det jeg går efter hvis jeg er på et rødt sted. Hun annoncere på AL men ikke i dag og kan ikke gå langt nok tilbage til at finde et link. Mener det var noget med Tai Cindy. Der er 2 billeder som jeg tvivler på er hendes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 3. Juli, 2017 Havde fornøjelsen af Cindy (30 år efter eget udsagn) i dag (beskrevet flere steder). Jeg genkender flere af de forskellige oplevelser: 1) Godkendt massage af ryg og bag-lår - uden at være prangende. Desværre ingen rigtig pirring. Hun nyder det ikke - har arbejdet i DK 1 måned. 2) Så snart jeg kom på ryggen kom der spørgsmål om special - og jeg gik imod alle mine bange anelser og sagde JA tak til fuld pakke (Århus pris). 3) Cindy smed kjolen og fortsatte massage i BH - med flere nervøse kik på uret. Så kom turen til den det hele handler om, Det sidste undertøj blev afmonteret - og den kom op at stå, da det jo bare er lækkert at en smuk, nøgen og slank thai pige (dejlige B bryster) holder om ens pik - men det var usikkert og uengageret. 4) BJ med hætte på - igen en noget rutinepræget præstation, hvorefter hun red mig - og blev mere og mere levende (liderlig?) Det var faktisk så lækkert at jeg måtte anstrenged mig for ikke at eksplodere efter de første 2 minutter. Jeg fik flere versioner af tempo og intensitet (igen øjenkontakt, ingen smil) - men for satan hun var dejlig stram. 5) Så blev det doggy tid - og jeg afsluttede med hende liggende fladt på maven, hvor jeg kun styre begivenhderne - og kom på slaget 12 - super dejligt - og lur mig om ikke jeg fik fremprovokeret et lille smil og et fnis da jeg gav lyd 6) Efter et glas lunken vand - flankeret af 2 vanlijekranse - takkede jeg af - nogenlunde tilfreds ... men ikke ekstatisk begejstret, (PS: Jeg synes nu, at billederne ligner godt nok....) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. Juli, 2017 Saucy skrev, den 16/6/2017 at 21:09: Jeg følger også med her sammen med dig Jeg følger også med sammen med jer. Er der andre der følger med her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 4. Juli, 2017 Steenborg skrev, for 2 timer siden: Jeg følger også med sammen med jer. Er der andre der følger med her? Jeg har fulgt med virkelig længe og det har virkelig beriget mit liv at skrive det. Jeg er tilfreds. Jeg kunne selvfølgeligt bare tjekke tråden ind imellem men så får man jo ikke det kick det giver at skrive "jeg følger med her" . Men du er velkommen. Lad os holde hinanden i hånden og følge med her i stilhed. ... og så over og skrive anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Juli, 2017 Steenborg skrev, for 9 timer siden: Jeg følger også med sammen med jer. Er der andre der følger med her? Håber den var ironisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. Juli, 2017 Thaimig skrev, for 50 minutter siden: Håber den var ironisk Den var ironisk. Jeg har aldrig forstået meningen med at skrive "følger lige med her". 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg