Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentligt svoret at jeg aldrig ville sætte mine ben der igen, men så annoncerede de Nicoll. Havde læst flere gode anmeldelser af hende og hun var på min todo-liste :) 
Så dum og liderlig fik jeg lavet en aftale. :D 

Nicoll er kønnere end på hendes ægte billeder. Det er hende hvor der er glamourbilleder i en bruseniche.
Sød og taler fint engelsk. 
Super fit krop og frække små bryster.

Hun tog hurtigt kontrol og satte sig på mit ansigt. Hun stønnede sagte imens hun holdt øjnkontakt, det var så frækt. 
69, kyssen, missionær, doggy, kyssen mv. Dejlig stram og hele tiden super intens øjnkontakt. 
Vendte hende til en gang doggy og skulle lige smage hende igen, lod tungen køre meget meget langsomt op til hullet ovenover inden jeg tog fat om hofterne og kneppede så englene sang. 
Afsluttede ud over hendes bryster i et brag af sæd, sved og liderlighed. 
Hold kæft det var godt. 

9/10 - Hendes franske var ikke noget at skrive hjem om, derfor ikke topkarakter
Og lagenet var nye og lækkert, og der blev skiftet inventar da vi var færdige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://www.eroguide.dk/profile/VICKY+Sønderborgvej+9/
Hende til venstre på første billede er Nicoll (ægte billeder), den mørkhårede er Vicky (lånte billeder, har laven tråd)

Sundsvej 63 er eminent dårlige til at holde deres annoncer opdaterede ift piger, og holde øje med at de ikke bruger fake billeder (og det er da sket et par gange nu).
Så jeg kan ikke gennemskue om der er skiftet ud i pigerne eller ej. 

Men Nicoll er squ dejlig at sexe med, bliver helt hård bare ved tanken :D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hankatten75
DJX skrev, den 12/6/2017 at 18:00:

Havde egentligt svoret at jeg aldrig ville sætte mine ben der igen, men så annoncerede de Nicoll. Havde læst flere gode anmeldelser af hende og hun var på min todo-liste :) 

Nicoll er kønnere end på hendes ægte billeder. Det er hende hvor der er glamourbilleder i en bruseniche.

Hun tog hurtigt kontrol og satte sig på mit ansigt. Hun stønnede sagte imens hun holdt øjnkontakt, det var så frækt. 
69, kyssen, missionær, doggy, kyssen mv. Dejlig stram og hele tiden super intens øjnkontakt. 
Vendte hende til en gang doggy og skulle lige smage hende igen, lod tungen køre meget meget langsomt op til hullet ovenover inden jeg tog fat om hofterne og kneppede så englene sang. 
Hold kæft det var godt. 

Glad for at du havde en god oplevelse med hende. Vi er et par stykker, der langt fra var begejstret for hende her i 6700.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smart i en fart skrev, den 14/6/2017 at 22:15:

Hej,kan se her på Eroguide at sundsvej annoncere med sex uden gummi,,,det kan da ikke være rigtigt:huh:

Det har jeg aldrig set eller hørt om. Har lige læst deres annoncer og kan ikke se det nogen steder. Er jeg blind?
Og jeg tvivler på at de piger der faktisk arbejder der tilbyder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hev skrev, for 6 timer siden:

Det står på profilen herinde på eroguide ude til højre under priser

Det gør der squ da også :o:o 

Men deres annoncer alle andre steder står der : PLEAS NOT : SEX ONLY WITH CONDOM - NO ANAL - NO DISCOUT. 
Ikke at jeg har spurgt en eneste de piger jeg har mødt, men jeg tvivler virkelig på at pigerne selv tilbyder det. Men det er heller ikke første gang at hvad telefonpigen tilbyder ikke stemmer overens med pigen man knalder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. 

Har lige besøgt denne dejlige dame. Og det er så absolut ikke sidste gang. 

Hun sutter som en drøm, superfransk siddende og mig stående. Den bedste udsigt. 

Hun er sku skøn. Sexen var vidunderlig. Dejlig stram og “ægte “ støn. Med dejlig øjenkontakt. 

Sluttede mig af mellem hendes dejlige bryster. 

Super dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, den 12.6.2017 at 18:00:

Hold kæft det var godt. 

Det må jeg sige DJX, var de virkelig nødt til at skifte inventar efter dit besøg. Du går hårdt til den når du kommer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, den 22/11/2019 at 14:54:

Når jeg søger Sundsvej 63, Herning kommer der en adressen 

der viser en ejendom på Sahlholdtvej.

Hele vejen hed sahlholdtvej før den blev skåret over af motortrafikvejen. Nu er den østlige del Sundsvej. Nr 63 er villaen med brunt tag. På Krak ser det rigtigt ud men google er ikke helt opdateret...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...