Hop til indhold

Recommended Posts

Hej "Hulebrødre"

Har her i eftermiddags besøgt @kati_arhus i Bording.

https://www.eroguide.dk/profile/kati_arhus/

Jeg kan kun bekræfte de efterhånden mange positive anmeldelser af hende her på EG.

Kati er fantastisk sød, naturlig og imødekommende og er ægte hele vejen igennem, ingen plastic eller silikone :) og billederne på hendes profil er helt klart af hende :-P

Havde en halv time sammen med den "skønne", og det var en fantastisk dejlig og skøn oplevelse.

En klar anbefaling herfra. 

"Kati you are great" <3

Love bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver altså altid så ærgerlig når jeg læser disse gode anmeldelser af Kati, for jeg må have mødt hende på en dårlig dag! Hun virkede fraværende og sagde næsten ingenting, hvilket gjorde det svært at få stemningen helt derop hvor alle andre tilsyneladende har været!

Glæder mig naturligvis på dine vegne over et vellykket besøg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank You :):)  It was lovely to meet you BigFoot <3  Have a great night, kisses and hugs :)

Champ - I dont know who you are, so I can not say what was the problem. Of course it is possible that we have met in bad moment (maybe I was angry after someone else?) Maybe there was no chemistry? Or maybe sth wrong was with you? Like maybe higiene was a problem? Maybe you are this kind of guest, who lay down at his back in bed and wait to be served?;) I like when sex is an act of two people, not one. Donno   If you would like to know, you can give me your number at priv and I will check  Anyway - how we say in Poland - None was ever born, who can pleased everyone  (in polish it has rhymes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 7 minutter siden:

Thank You :):)  It was lovely to meet you BigFoot <3  Have a great night, kisses and hugs :)

Champ - I dont know who you are, so I can not say what was the problem. Of course it is possible that we have met in bad moment (maybe I was angry after someone else?) Maybe there was no chemistry? Or maybe sth wrong was with you? Like maybe higiene was a problem? Maybe you are this kind of guest, who lay down at his back in bed and wait to be served?;) I like when sex is an act of two people, not one. Donno   If you would like to know, you can give me your number at priv and I will check  Anyway - how we say in Poland - None was ever born, who can pleased everyone  (in polish it has rhymes ;)

Yes there can be a lot of reasons for this! I do think that i am well behaved and have good hygiene! What was frustrating to me was that i could not understand what it was that was not ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I know, I believe that all of mens who dont refresh themselves think, that they are clean and they dont need it...;)  Of course I dont suggest that you are onw! Dont get me wrong. Anyway, I hope that it was not so bad ;) Greetings and I am sorry for yours bad experience :) good night Champ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sgu dejlig hende Kati. 
Havde jeg råd til den slags, kom jeg forbi dagligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, den 12/6/2017 at 18:03:

Jeg bliver altså altid så ærgerlig når jeg læser disse gode anmeldelser af Kati, for jeg må have mødt hende på en dårlig dag! Hun virkede fraværende og sagde næsten ingenting, hvilket gjorde det svært at få stemningen helt derop hvor alle andre tilsyneladende har været!

Glæder mig naturligvis på dine vegne over et vellykket besøg!

Du er ikke den eneste. Jeg besøgte hende for 2 år siden i Århus. Der var hun også meget fraværende og sagde ikke ret meget. Men sådan er livet jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

A I said it before - the way how girl act is a interaction for your behavior also ;) So even if I have a hard bad day, when meet smiling, cheerful and polite guy he makes my frame of mind feels better ;) (So remember - when you will visit sad, or 'mad; girl start smiling twice as much as usual, and make  jokes, it will be better, I can bet;) But sure, I am also sure that you are not the only two of you, who did not feel me (and I am sure that I felt the same;) so - it is impossible to be fine for all ;) Best regards :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Lange skrev, for 15 minutter siden:

Du er ikke den eneste. Jeg besøgte hende for 2 år siden i Århus. Der var hun også meget fraværende og sagde ikke ret meget. Men sådan er livet jo.

Yep, er jo et bevis på at alle oplevelser er forskellige, og ikke to besøg er ens....kan man ikke godt konkludere at 'heldigvis for det' ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...