DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 Er det kun på min computer at disse ikoner er forsvundet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 12. Juni, 2017 DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden: Er det kun på min computer at disse ikoner er forsvundet? Kan du have pillet med indstillingerne? Account - Kontoindstillinger - Andre indstillinger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 12. Juni, 2017 DK fyr 34 skrev, for 26 minutter siden: Er det kun på min computer at disse ikoner er forsvundet? Du skal ha' fat i trekanten! - den lille til højre for dit profilnavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 Vestegnen skrev, for 29 minutter siden: Kan du have pillet med indstillingerne? Account - Kontoindstillinger - Andre indstillinger . Har ikke pillet ved noget Men selve ikonet er væk, men jeg kan se at der er 2 notifikationer (den ene er din via denne tråd) se billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 Gammelnok skrev, for 17 minutter siden: Du skal ha' fat i trekanten! - den lille til højre for dit profilnavn Kan ikke se nogen trekant. Er det oppe i højre hjørne ved siden af profilnavnet? Se billede i besked ovenfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 12. Juni, 2017 Du må nok sparke bolden over til vores hjælpsomme Maya ( admin ) . Jeg ville foreslå dig, at installere CCleaner og rydde op i alt det crap, som hober sig op på en pc. Men Maya har sikkert et bedre råd til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 Vestegnen skrev, for 12 minutter siden: Du må nok sparke bolden over til vores hjælpsomme Maya ( admin ) . Jeg ville foreslå dig, at installere CCleaner og rydde op i alt det crap, som hober sig op på en pc. Men Maya har sikkert et bedre råd til dig Tak for råd fungerer den på mac? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 12. Juni, 2017 (edited) DK fyr 34 skrev, for 56 minutter siden: Tak for råd fungerer den på mac? https://www.piriform.com/ccleaner-mac Dit problem får mig til at tænke på en kollega, som klagede over, at hans IPhone havde slørede ikoner. Jeg foreslog ham at genstarte den, og søreme om problemet ikke forsvandt. Redigeret 12. Juni, 2017 af Vestegnen Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 12. Juni, 2017 Har du prøvet Ctrl+F5 2-3 gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 KraceiYaw skrev, for 50 minutter siden: Har du prøvet Ctrl+F5 2-3 gange? Nu er det kommet tilbage. Har genstartet computeren, men ved ikke om det er det der har gjort tricket. Hvad gør det du råder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Juni, 2017 Vestegnen skrev, for 2 timer siden: https://www.piriform.com/ccleaner-mac Dit problem får mig til at tænke på en kollega, som klagede over, at hans IPhone havde slørede ikoner. Jeg foreslog ham at genstarte den, og søreme om problemet ikke forsvandt. Har genstartet og nu er de tilbage. Ved dog ikke om det er derfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg