Hop til indhold

Recommended Posts

RunningFaster skrev, for 23 minutter siden:

Hej alle, 

er der nogen, der ved, om de almindelige thaimassageklinikker i Slagelse også yder happy ending?

Velkommen til Runner:-P

Du har lidt gang i en "efterlysning", prøv at poste dit indlæg dér.

Jeg har rapporteret dit indlæg, og tror at de de flinke moderatorer kan flytte dit indlæg til det rigtige sted.

Jeg kan dog ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, har ikke været på de kanter i dén henseende

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 12/6/2017 at 16:02:

På den liste over thai steder i DK øst, der er alle steder i Slagelse noteret med, at der ikke er ekstra. 

Jeps! Jeg kan bekræfte at der absolut IKKE tilbydes ekstra i Slagelse. Hverken det ene eller det andet sted! Har besøgt begge steder.

Hastværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må vist lige korrigere mit sidste indlæg.
De sidste par gange jeg har været ved Phan massage http://www.phan-wellnessmassage.dk/,har jeg konstateret en nedgang i kvaliteten af massagen og større fokus på bagdelen og inderlår. Forrige gang blev jeg så tilbudt et håndarbejde til 400,-. Det var det ikke værd. Det var temmelig uinspirerende og kedeligt udført.
om der er mulighed for yderligere spurgte jeg ikke efter. Hun er ikke lige min type til den slags løjer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 23 timer siden:

Jeg må vist lige korrigere mit sidste indlæg.
De sidste par gange jeg har været ved Phan massage http://www.phan-wellnessmassage.dk/,har jeg konstateret en nedgang i kvaliteten af massagen og større fokus på bagdelen og inderlår. Forrige gang blev jeg så tilbudt et håndarbejde til 400,-. Det var det ikke værd. Det var temmelig uinspirerende og kedeligt udført.
om der er mulighed for yderligere spurgte jeg ikke efter. Hun er ikke lige min type til den slags løjer ;) 

Jeg kommer også hos  Phan og er os blivet tilbudt hj men synes det var for dyrt Men måske næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 6/8/2017 at 14:10:

Jeg må vist lige korrigere mit sidste indlæg.
De sidste par gange jeg har været ved Phan massage http://www.phan-wellnessmassage.dk/,har jeg konstateret en nedgang i kvaliteten af massagen og større fokus på bagdelen og inderlår. Forrige gang blev jeg så tilbudt et håndarbejde til 400,-. Det var det ikke værd. Det var temmelig uinspirerende og kedeligt udført.
om der er mulighed for yderligere spurgte jeg ikke efter. Hun er ikke lige min type til den slags løjer ;) 

Gisp - siden Phan startede klinik (dengang i Sorø), er jeg kommet hos hende p.g.a. hendes kvalitetsmassage og altid joket med at en afslutning ville være dejligt, hvilket hun smilende og drillende altid har afslået.

Nu har jeg ikke været hos hende i over et år, og så kan jeg læse herinde at hun tilbyder hj "til højre og venstre". Det er dog ærgerligt hvis det sker på bekostning af kvaliteten af massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dolphin skrev, for 19 timer siden:

Jeg kommer også hos  Phan og er os blivet tilbudt hj men synes det var for dyrt Men måske næste gang

Hvordan fik du det, spurgte hun selv??

Er nemlig ikke blevet tilbudt det, men ligger normalt også i underbukser. 

Ligger i andre nøgen, så det kan være derfor??

Del dette indlæg


Link til indlæg
dolphin skrev, for 19 timer siden:

Jeg kommer også hos  Phan og er os blivet tilbudt hj men synes det var for dyrt Men måske næste gang

Hvordan fik du det, spurgte hun selv??

Er nemlig ikke blevet tilbudt det, men ligger normalt også i underbukser. 

Ligger i andre nøgen, så det kan være derfor??

Og nogen som har prøvet ekstra??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterslagelse skrev, 1 time siden:

Hvordan fik du det, spurgte hun selv??

Er nemlig ikke blevet tilbudt det, men ligger normalt også i underbukser. 

Ligger i andre nøgen, så det kan være derfor??

Og nogen som har prøvet ekstra??

Ja jeg er altid nøgen og ja hun spurgte selv hun kun nok se jeg var  klar til det:P og der havde også været meget  fokus på bagdelen og inderlår men massage var fin nok

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underbukserne er tit et indirekte signal:

Beholder du dem på = 06

Tager du dem af = gerne 6

Siger hun du skal beholde dem på = 06

Siger hun du skal tage dem af = måske 6

 

Men husk der er ingen regler, der gælder alle, har oplevet alle varianter her i mellem: 0 underbukser, nul 6, +underbukser, masser seks. Føl dig frem, lad antennerne være ude efter signaler og er du i tvivl, så kan du altid spørge (men pænt og høfligt).

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterslagelse skrev, den 8/8/2017 at 09:13:

Hvordan fik du det, spurgte hun selv??

Er nemlig ikke blevet tilbudt det, men ligger normalt også i underbukser. 

Ligger i andre nøgen, så det kan være derfor??

Jeg ligger altid nøgen, medmindre jeg får direkte af vide at jeg skal beholde underbukserne på (og får jeg den besked skal massagen være ekstrem god for at jeg kommer igen).
Og giver pigen lår og bagdel den fornødne opmærksomhed, vil hun slet ikke være i tvivl om at jeg er klar til mere :D 
Jeg er dog høflig nok til ikke selv at spørge efter mere (medmindre de har det på det officielle program - eller jeg har erfaring med pigen). Yder de mere end kun massage er jeg helt tryg ved at de nok spørger om jeg vil have mere på et eller andet tidspunkt ;) 
 

Peterslagelse skrev, for 19 timer siden:

Når hun giver hj, har der så været mulighed for at pille lidt og er tilgang til brysterne?

Hun placerede sig således jeg ikke havde adgang til noget.

 

Roden skrev, den 8/8/2017 at 06:49:

Det er dog ærgerligt hvis det sker på bekostning af kvaliteten af massage.

Ja, den var god til at starte med. Den har været årsagen til jeg primært kom hos hende.
I den anden biks er pigerne kønnere og sødere. Massagen var næsten lige så god (nu syntes jeg den er bedre), men desværre har der ikke været optræk til yderligere sjov.
Dog er det egentligt også befriende med et sted hvor fokus er på den gode massage - det andet sjov er der så mulighed for så mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterslagelse skrev, for 19 timer siden:

Tak for de gode tilbagemeldinger

Når hun giver hj, har der så været mulighed for at pille lidt og er tilgang til brysterne?

Har fået HJ mange gange hos Phan men aldrig fået lov til bare at røre lidt, hvis man prøver så flytter hun sig så det er umuligt at nå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det heldigvis tid for endnu en korrektion.
I sidste uge var jeg (igen) hos Thai smile og fik for første gang fornøjelsen af en pige der kun snakkede Engelsk - fik ikke navnet.
Massagen var absolut i topklasse - den ros skal hun have.
Yderligere roser grundet hendes til tider meget nærgående massage og til sidst et tilbud om at afhjælpe den støt stigende begejstring - afhjælpning med hånd :) 
Måske heller ikke stedet til øvrige typer udfoldelser - sengene er kun adskilt af et gardin.
Hun skulle vist snart tilbage igen - men mon det er ny stil med disse tre måneders vidundere?
Og har de øvrige på stedet mon tænkt sig at tage ved lære? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer desværre ikke lige forbi phan lige med det samme, så glæder mig til at høre om en af jer andre er heldige med mere end hand. 

Har været der en gang hvor hun snakke om at der var en som havde spurgt om body to body og så grinede hun og sagde hun var for dyr, men ville ikke sige prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterslagelse skrev, for 3 minutter siden:

Kommer desværre ikke lige forbi phan lige med det samme, så glæder mig til at høre om en af jer andre er heldige med mere end hand. 

Har været der en gang hvor hun snakke om at der var en som havde spurgt om body to body og så grinede hun og sagde hun var for dyr, men ville ikke sige prisen. 

har været der 1 gang

fik kun massage

jeg spurgte om hun tilbød mere ?

hun svarede, det har du ikke råd til

spurgte hvad prisen var ?

1 million sagde hun :shock:

så hun havde ret i-jeg ikke havde råd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
sweetstone skrev, den 18/3/2018 at 13:27:

har været der 1 gang

fik kun massage

jeg spurgte om hun tilbød mere ?

hun svarede, det har du ikke råd til

spurgte hvad prisen var ?

1 million sagde hun :shock:

så hun havde ret i-jeg ikke havde råd :D

Jeg har prøvet det samme hos hende. Hun havde ellers virkelig travlt med at massere fra maven og ned efter, hvor hun kørte begge hænder helt ud på flagstangen, der havde rullet sig fuldt ud. Og hun blev ved med at pirre og grine, men jeg fik nogenlunde samme svar, at jeg ikke havde råd. Jeg gad ikke at spørge om prisen, men det var så også 999.700,- kr. for dyrt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

War heute bei Thai Smile in Slagelse. Massage war der Hammer. Ein tolles sexy Mädchen. Sie hat immer mal den Schwanz berührt und zum Schluss einen HJ gemacht. Dabei hat sie sich komplett ausgezogen und man darf sie überall anfassen. Lohnt sich auf jeden Fall.

Grüße

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...