Hop til indhold
Curra

Hot or Not i Aalborg

Recommended Posts

Jeg tror dit første link er til en pige jeg har besøgt. Der hed hun bare Jovita :) anyway, stedet er i hvert fald det samme. Der kan du godt tage hen. Der er vist 4 polske piger på stedet, der alle sidder og storryger mellem kunderne. jovita/evita var meget lille og fræk, men manglede fuldstændigt indlevelse. Det var ren maskinsex. Prisen er dog også meget lav, så man kan sige at ydelsen står mål med det du betaler. 

 

Jeg må dog indrømme at jeg lidt har fortrudt mit besøg. Jeg vil hellere kaste 1000 kroner efter Emma Tilde end 600 kroner efter en polak der tydeligvis ikke gider det hun laver. Det får du en langt bedre oplevelse ud af. Jeg blev dog lidt fortryllet af billedet af den polske pige, og set var også hende jeg mødte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I think Jovita is the real girl I know her personally. Why are these girls so cheap? This is a misunderstanding. The rest of the pictures are fake in 100 % !!!! Like most of the pictures put on this apartment. I think it's the owner doing so low prices. And tells the girl to work that way. From what I know the boss is the same person as the burnt house on Heimdelssgade. Previously they had an apartment in Aalborg Ost . They threw them out. There were gangsters there too. The boss has big conflicts with the law. May the girl who work there nothing happened just like in Heimdelsgade. I also recall that there were also several adverts for one girl in that house. And most were false. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

100% find en dansk pige.. Aalborg er fuld af de her falske annoncer.. Det er svært at finde hovede og hale i hvilke der er ægte og hvilke der er falske.. så gør dig selv den tjeneste at finde en dansk pige i stedet..

blot min holdning..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også til hver en tid finde en dansk GP. Der vrimler med udlandske piger i Aalborg med billeder der ikke lever op til virkeligheden. Jeg er selv, et par gange, vendt rundt i døren med et nej tak! Drop de piger, ingen kunder ingen forretning og vi får en bedre service!

@Emma Tilde er helt sikkert mit næste besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...