Monty 120 Skrevet 12. Juni, 2017 Hej Er der nogen der kender lidt til hende her, og evt. dele oplysninger med os andre, syntes hun ser spændende ud. https://annoncelight.dk/showad/227609 Monty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. Juni, 2017 Det ligner noget privat - og det er vel ikke så tosset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 12. Juni, 2017 Jeg ringede til hende i dag. Hun fortalte, hun er til fransk uden, dansk og græsk med gummi, selvfølgelig... kysser ikke. jeg spurgte til en time dansk og fransk med flere gange, og der sagde hun 1200,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 13. Juni, 2017 Jeg har været der, og jeg vil være lidt forsigtig med at give karakterer etc. da det er "privat" og ikke en klinik eller lignende. Pigen svarer kvikt og sødt på sms. Priserne er nok rimelige, så jeg mødte op. Hun modtager i døren, og manden (som sidder i stuen ved siden af) kommer ud og giver hånd. Ind i soveværelset, hvor der hurtigt og uden snak gåes til makronerne. Det virker som et par der er lidt desperate, og prøver at opretholde et økonomisk fundament. Jeg fik faktisk lidt medlidenhed med pigen. Udseende og ydelser vil jeg ikke udbasunere offentligt, men selvom det var billigt, er jeg ikke sikker på en gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg