Hop til indhold

Klinik i Sønderjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej

Vi er et par stykker der vil ude og køre en tur og vil omkring en klink med flere dejlige damer.

Hvad kan anbefales?

Skrevet
ssoren7 skrev, for 9 timer siden:

Hej

Vi er et par stykker der vil ude og køre en tur og vil omkring en klink med flere dejlige damer.

Hvad kan anbefales?

At tage passet med og besøge:

http://en.the-pclub.de/

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan .

når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge.

Skrevet
pli skrev, for 1 time siden:

troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan .

når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge.

Det er mere åbenlyst reklame for sig selv, fordi hun ikke nævner hun arbejder der :lol:

Skrevet
pli skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke se noget problem i det - hun nævner jo kun klinikkens navn - endda uden link og anpriser jo hverken sig selv eller stedet ;-)

Skrevet

Og det er vel ret beset den eneste klinik i området - og det var det der blev spurgt om

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.