Hop til indhold
ssoren7

Klinik i Sønderjylland

Recommended Posts

ssoren7 skrev, for 9 timer siden:

Hej

Vi er et par stykker der vil ude og køre en tur og vil omkring en klink med flere dejlige damer.

Hvad kan anbefales?

At tage passet med og besøge:

http://en.the-pclub.de/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan .

når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pli skrev, for 1 time siden:

troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan .

når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge.

Det er mere åbenlyst reklame for sig selv, fordi hun ikke nævner hun arbejder der :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pli skrev, for 2 timer siden:

troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan .

Jeg kan ikke se noget problem i det - hun nævner jo kun klinikkens navn - endda uden link og anpriser jo hverken sig selv eller stedet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...