Hård og stiv 4 Skrevet 11. Juni, 2017 Er der nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med disse to piger. Har prøvet at ringer på de to nummer der er opgivet,men kun telefonsvarer på den ene,og det andet dur ikke. jeg vil gerne være sikker på ikke at gå forgæves og sikker på en aftale,da jeg kommer langt fra. http://side6.dk/resultatside/?q=hvambabes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 11. Juni, 2017 Sidste gang jeg besøgte dem (og det var ikke en succes) havde jeg samme problem hvorfor jeg kørte direkte til adressen. Og jeg kom da også indenfor straks. I Herning hed de Jessy og Cindy. Har kneppey Jessy (den blonde) to gange og det var supergodt. Men i marts var jeg forbi Hvam og det var en helt anden oplevelse. Hun var uinteresseret, lugtede af øl, uengageret så jeg gik igen inden tiden var gået. Fik dog et super BJ af "Cindy" og fik æltet Jessy store ægte dejlige bløde barm godt igennem så de 800 kr var ikke spildt. Men kør forbi Hvam. Især Jessy synes jeg godt om. Cindy er lige livlig vild synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 325 Skrevet 11. Juni, 2017 Ja. Der er ikke andet at gøre end at køre til Hvam. Men de to lækre damer har været der før, og du kan være mindst 99% sikker på at de er på stedet. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 12. Juni, 2017 Havde håbet de ville komme tilbage til Kbh. på amager. Havde en rigtig time med Jessy, hun kaldte sig noget andet dengang, Da var hun indlevende, sød og dejlig, men det var også sidste forår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 13. Juni, 2017 Klyngen skrev, den 11/6/2017 at 22:20: Sidste gang jeg besøgte dem (og det var ikke en succes) havde jeg samme problem hvorfor jeg kørte direkte til adressen. Og jeg kom da også indenfor straks. I Herning hed de Jessy og Cindy. Har kneppey Jessy (den blonde) to gange og det var supergodt. Men i marts var jeg forbi Hvam og det var en helt anden oplevelse. Hun var uinteresseret, lugtede af øl, uengageret så jeg gik igen inden tiden var gået. Fik dog et super BJ af "Cindy" og fik æltet Jessy store ægte dejlige bløde barm godt igennem så de 800 kr var ikke spildt. Men kør forbi Hvam. Især Jessy synes jeg godt om. Cindy er lige livlig vild synes jeg. Hvad mener du med at Cindy er for vild? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 13. Juni, 2017 Hun er lidt for pågående efter min mening. Feks har jeg ikk behov for at mine testikler får tæsk under et bj fordi hun er ivrig/voldsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 14. Juni, 2017 (edited) Klyngen skrev, for 22 timer siden: Hun er lidt for pågående efter min mening. Feks har jeg ikk behov for at mine testikler får tæsk under et bj fordi hun er ivrig/voldsom Hehe Top klasse Redigeret 14. Juni, 2017 af Faunus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 16. Juni, 2017 Er helt pjattet med Cindy. Så legesyg, pjattet og sensuelt et pigebarn skal man lede længe efter. Hun er en ægte knaldperle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg