Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg havde aldrig troede jeg kunne få så ringe service og en så kort og nærmest fandet sexen ikke tilstede

Det startede ikke på den bedste måde da jeg ringede og bad om en pris på fuld service hun gad ikke give mig et svar men hun lade på i stedet for

Da vi ankom blev jeg og en kammerat vist ind i vær vores rum 

Han fik en som kunne lidt dansk og havde stor silikone bryster og jeg fik en som knap nok kunne engelsk og små bryster 

Hende jeg fik gav en temlig god massage men havde bestilt fuld service og ved ikke om hun forstod ved det var men kunne lige så godt havde bestilt body to body

Hun sutte meget kort og fik sig sat op oven på mig og begyndte og ride 

Vil ikle overdrive men tror ikke der gik mere end få min før hun hoppede af igen lige så om hun ikke kunne holde til det seæv ved at rører hendes fisse trak hun sig væk 

Så fik jeg et handjob til sidst hvor hun ikke var nærig med olien og fyrene den af som om det var et spil det var vældigt ubehageligt prøve 2-3 gange og gå hende til at sidde farten lidt ned, men desværre 

Når så måtte jeg selv igang og hun blev ved med at skyde olie ud og gnide det rundt om mine kugler

Når men jeg kom og tænkte så om det var det nej nej så gik hun igen igang med at massager resten af kroppen 

Har været der et par gange før men aldrig jeg følt mig så snydt desværre

Ved godt at sumas har et godt ryg eller blandet ryg her inde sådan er det jo

Skulle for resten give 1500 kr for fuld service 

 

https://annoncelight.dk/showad/195914

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 3 timer siden:

Godt du siger det.. så skal jeg der ikke derhen.. 

Ja først gang jeg var der nede havde jeg en god tur men siden er det bare gået ned ad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder virkelig træls. Har også haft lidt svingende oplevelser der.

Hvad med din kammarat. Fik han god service af den anden pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lød det til på ham han fik hende med de stor bryster der er billede af 

De sjov var så at imens vi var der kom en 3 mand ind som hende jeg havde var ude og tage imod alt imens jeg sat og ventede på min kammerat blev færdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte den oplevelse Knægten har haft.

var der selv for vel 3 mdr siden, og det var da godt nok en utrolig ringe oplevelse!

Jeg har efterhånden lært at hvis de beder om penge først, så er der stor risiko for en dårlig oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg ikke sige de først gange jeg var afsted hvis vi nu tager gp generelt så fik de først pengene bagefter men efter de 2 eller 3 gsnge har allebare bedt om pengene først og det er bare noget l..t hvis så er en dårlig oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...