Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft et fantastisk besøg hos Helena Hvidovre Pigerne.

 

stedet er lidt anderledes, end jeg har prøver før. Men pigen/damen er bare dejlig. Det er piger der er lidtop i årene, så jeg var lidt betænkelig inden jeg kørte der ud. Hendes profil skrev 42 år, og det passer meget godt, måske lidt yngre. Billerdene er hende, uden tvivl.

jeg blev vist ind i et lokale, hvor sengen står. Her bestilte jeg en halv time, og gav hende de 1000kr hun bad om, og gik ud med pengene. Et par minutter gik, og hun kom tilbage med det sødeste smil på læberne. Hun kom hen til mig, og begyndte at kysse mig, uhm dejlige bløde læber. Mine hænder gik lidt på opdagelse på hendes krop, og hun gav små lyde fra sig, jeg løsnede hendes bh, og i det samme gav hun mig et let skub ned i sengen. Hendes tunge kørte fra min hals, og ned til pikken, som hun tog i munden. Det er hun mester i, og der gik ikke længe, inden bet begyndte at snore godt i pikken. Hun stoppede, og sagde at det vits er på tide at jeg fik et kondom på.

Herefter gav jeg hende en slikketur, hvor hun pludselig kom med et brag. Ingen tvivl om at det var ægte, med den rystetur hendes krop gav, ogdelyde hun gav. Herefter begyndte en kærste oplevelse uden lige, og jeg fik lov til at tage hende i flere stillinger. Hun er bare sindsyg dejlig, og naturlig. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen. Hun er en høj pige, brysterne hænger lidt, men de er dejlige. 

Er færdig med de unge piger, efter mødet med Helena ;o)

Redigeret af Snøvsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snøvsen skrev, for 2 timer siden:

Har haft et fantastisk besøg hos Helena Hvidovre Pigerne.

 

stedet er lidt anderledes, end jeg har prøver før. Men pigen/damen er bare dejlig. Det er piger der er lidtop i årene, så jeg var lidt betænkelig inden jeg kørte der ud. Hendes profil skrev 42 år, og det passer meget godt, måske lidt yngre. Billerdene er hende, uden tvivl.

jeg blev vist ind i et lokale, hvor sengen står. Her bestilte jeg en halv time, og gav hende de 1000kr hun bad om, og gik ud med pengene. Et par minutter gik, og hun kom tilbage med det sødeste smil på læberne. Hun kom hen til mig, og begyndte at kysse mig, uhm dejlige bløde læber. Mine hænder gik lidt på opdagelse på hendes krop, og hun gav små lyde fra sig, jeg løsnede hendes bh, og i det samme gav hun mig et let skub ned i sengen. Hendes tunge kørte fra min hals, og ned til pikken, som hun tog i munden. Det er hun mester i, og der gik ikke længe, inden bet begyndte at snore godt i pikken. Hun stoppede, og sagde at det vits er på tide at jeg fik et kondom på.

Herefter gav jeg hende en slikketur, hvor hun pludselig kom med et brag. Ingen tvivl om at det var ægte, med den rystetur hendes krop gav, ogdelyde hun gav. Herefter begyndte en kærste oplevelse uden lige, og jeg fik lov til at tage hende i flere stillinger. Hun er bare sindsyg dejlig, og naturlig. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen. Hun er en høj pige, brysterne hænger lidt, men de er dejlige. 

Er færdig med de unge piger, efter mødet med Helena ;o)

http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/235-helena

Hende Her? - Ja, et hyggeligt lille sted, pigerne her har. - Og de plejer ikke at være berørings-forskrækkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 timer siden:

http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/235-helena

Hende Her? - Ja, et hyggeligt lille sted, pigerne her har. - Og de plejer ikke at være berørings-forskrækkede.

Jeg går og drømmer om at besøge Vanessa <3 , men hendes vagttider passer mig ikke rigtigt :(

http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/200-vanessa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 11 minutter siden:

Jeg går og drømmer om at besøge Vanessa <3 , men hendes vagttider passer mig ikke rigtigt :(

http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/200-vanessa

Tænk - hendes billeder har jeg kigget på mange gange - og læst hendes beskrivelse nøje. - Hun må helt bestemt være en lækker og glad pige at ligge på.  - Vi bør støtte hendes tilbud ved at tage imod dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm kan det passe hun har hår under armene? Eller er det bare mig der ser forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 timer siden:

hmm kan det passe hun har hår under armene? Eller er det bare mig der ser forkert?

Jo, det er da vist ikke helt forkert, på et af billederne ser det ud til, at Helena har hår under armene. - Gu' ved, om hun også har hår på kussen? - Sådan en lidt klassisk type? - Respekt for det. - Det må Snøvsen kunne fortælle os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

_Har netop besøgt Helene hos Buddingepigerne Sanne.

Det var en pragtfuld oplevelse.Jeg vil ikke gå i enkeltheder, men blot dette glæd  jer.

Sanne levede fuldtud op til forventningerne og hun nød det også selv.

Glæd jer .Jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...