Hop til indhold

Jeg savner.

Featured Replies

Skrevet

Dette hører vist til under efterlysninger, jeg mener at du kan bede moderatorerne om at flytte det.

Du angiver et link til Dalya, måske bare som et eksempel på hvad du efterlyser? Dalya er rigtig god, absolut anbefaling herfra, men så skal du altså også køre 4-500 km.

Der er ikke så mange ikke thai'er der ligesom Dalya tilbyder det du søger efter, der er også Malle, men ligeledes i Kbh området og jeg prøvede for en del år siden en i Århus, har ikke set hende annoncere i flere år. Du har nok bedre chance for at finde en thai massage i nærheden, jeg kender mest til Vejle og syd- og østover, så der er du allerede ude på en pæn køretur. Men jeg synes at jeg erindrer gode anmeldelser også fra Århus og nordefter. Prøv at læse anmeldelserne af thai massage her på eroguide.

mvh

Dr X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.