Hop til indhold
JenniferRomantica

Lad nu vær'..!!!

Recommended Posts

Arghmen for himlens skyld.!! Lad nu være med at prøve at rage på os inden pengene har skiftet hånd.. Helt ærligt.. Eller det er faktisk helt okay.. Hvis du er en fast gæst.. Eller hvis du virkelig har tænkt dig at købe noget.. Men for fuck sake hvor er jeg træt af mænd der lige skynder sig at enten tage mig på røven eller brysterne for derefter (som Robert så poetisk fik fortalt) at rende hjem og hive i kødbananen imens de stadig kan huske hvordan det nu føltes.!!!! Det kan virkelig ikke passe nogen steder hen.. Hav dog lidt anstændighed.. 

Hvorfor er så mit spørgsmål.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Arghmen for himlens skyld.!! Lad nu være med at prøve at rage på os inden pengene har skiftet hånd.. Helt ærligt.. Eller det er faktisk helt okay.. Hvis du er en fast gæst.. Eller hvis du virkelig har tænkt dig at købe noget.. Men for fuck sake hvor er jeg træt af mænd der lige skynder sig at enten tage mig på røven eller brysterne for derefter (som Robert så poetisk fik fortalt) at rende hjem og hive i kødbananen imens de stadig kan huske hvordan det nu føltes.!!!! Det kan virkelig ikke passe nogen steder hen.. Hav dog lidt anstændighed.. 

Hvorfor er så mit spørgsmål.? 

Tænk sig...er det virkelig noget du oplever af og til? Ja, det er sgu uanstændigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Arghmen for himlens skyld.!! Lad nu være med at prøve at rage på os inden pengene har skiftet hånd.. Helt ærligt.. Eller det er faktisk helt okay.. Hvis du er en fast gæst.. Eller hvis du virkelig har tænkt dig at købe noget.. Men for fuck sake hvor er jeg træt af mænd der lige skynder sig at enten tage mig på røven eller brysterne for derefter (som Robert så poetisk fik fortalt) at rende hjem og hive i kødbananen imens de stadig kan huske hvordan det nu føltes.!!!! Det kan virkelig ikke passe nogen steder hen.. Hav dog lidt anstændighed.. 

Hvorfor er så mit spørgsmål.? 

Det svarer jo til at tage gratis smagsprøver af bland-selv-slikket uden at købe :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 24 minutter siden:

Det her lyder som en robot som skifter humør når pengene er skiftet. Prøv med lidt medlidenhed til andre end kun pengene.

My God.. Jeg tror virkelig ikke du har fattet pointen i opslaget.! Det drejer sig om at man sku da ikke rager på fremmede kvinder uden at have fået lov.!!! Heller ikke selvom hun sælger sex.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica øv det er simpelthen mangel på respekt

ligesom dem der spørger om man ikke lige kan løfte kjolen op og dreje rundt engang

- øøh nej tak, jeg er ikke en karrusel, ka du ha en go dag

 

og man ved jo også allerede at dem der kigger op og ned ad én og forsøger at rage eller vil se spins, de køber aldrig noget

tænk at de gider at tage turen rundt til bordellerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er lige som når en 'vindueskigger' beder en om at dreje rundt og vise sin mås frem......man kommer viiiiiiirkeligt i stødet til en fræk omgang sex når man sådan har vist sig selv frem på ydmygende vis ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 6 minutter siden:

@JenniferRomantica øv det er simpelthen mangel på respekt

ligesom dem der spørger om man ikke lige kan løfte kjolen op og dreje rundt engang

- øøh nej tak, jeg er ikke en karrusel, ka du ha en go dag

 

og man ved jo også allerede at dem der kigger op og ned ad én og forsøger at rage eller vil se spins, de køber aldrig noget

tænk at de gider at tage turen rundt til bordellerne

Det er nemlig bare respektløst.. Jeg gå også bare straks ind til telen og beder hende om at smide stodderen ud.. Jeg gider ikke engang følge idioten ud selv.. No way han skal kigge på min røv hele vejen ud til døren.!! 

Og du har så meget ret.. Jeg har endnu ikke prøvet at en eneste af dem har købt noget.. Det er virkelig latterligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Det er lige som når en 'vindueskigger' beder en om at dreje rundt og vise sin mås frem......man kommer viiiiiiirkeligt i stødet til en fræk omgang sex når man sådan har vist sig selv frem på ydmygende vis ;-)

 

Jeg plejer og spørge dem og de tror jeg er en cirkus abe.?! Hahaha.. Så ser de rigtig underlige ud i ansigtet.. Altså min numse er min moneymaker så jeg skal nok sørge for i ser den når jeg gå ud.. Men jeg har sku ikke tænkt mig at lave piruetter for dig nej.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi stamkunder har mange fordele. Der er ikke så mange regler, når vi først har bevist at vi er seriøse. :) Men bortset fra den lidt friske bemærkning, kan det såmænd også undre mig at mange har så lidt situationsfornemmelse for hvad man kan og ikke kan, når man møder en kvinde første gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det er nemlig bare respektløst.. Jeg gå også bare straks ind til telen og beder hende om at smide stodderen ud.. Jeg gider ikke engang følge idioten ud selv.. No way han skal kigge på min røv hele vejen ud til døren.!! 

Og du har så meget ret.. Jeg har endnu ikke prøvet at en eneste af dem har købt noget.. Det er virkelig latterligt.. 

Du har da ret . Jeg ville sku da ikke møde op og så klappe dig eller andre i røven for at smutte igen . Har man først  rørt ved varen så køre taxameteret 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Tænk sig...er det virkelig noget du oplever af og til? Ja, det er sgu uanstændigt.

Du har da ret . Jeg ville sku da ikke møde op og så klappe dig eller andre i røven for at smutte igen . Har man først  rørt ved varen så køre taxameteret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Arghmen for himlens skyld.!! Lad nu være med at prøve at rage på os inden pengene har skiftet hånd.. Helt ærligt.. Eller det er faktisk helt okay.. Hvis du er en fast gæst.. Eller hvis du virkelig har tænkt dig at købe noget.. Men for fuck sake hvor er jeg træt af mænd der lige skynder sig at enten tage mig på røven eller brysterne for derefter (som Robert så poetisk fik fortalt) at rende hjem og hive i kødbananen imens de stadig kan huske hvordan det nu føltes.!!!! Det kan virkelig ikke passe nogen steder hen.. Hav dog lidt anstændighed.. 

Hvorfor er så mit spørgsmål.? 

Svaret er:  Mangel på opdragelse.

Og de skulle have et par flade.

Det er nok de samme der går og spiser en is uden at betale, når de er på indkøb i Bilka.

Usselt og mangel på respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @JenniferRomantica.

For det første som de, andre også skriver. NEJ det er bestemt ikke i orden med sådan en opførelse. Og i guder hvor må det være trættende med sådanne oplevelser. Ja man kan sige det er utroligt dårlig pli, opdragelse osv. Jeg har oplevet det på en anden måde, de mange år jeg arbejdede på restauranter, der har folk i den grad også en mærkelig holdning, pli og opdragelse til hvordan man opfører sig. Til julefrokoster har, jeg set hvordan mænd ragede på de kvindelige tjenere kom, med upassende tale til dem. Og nej kvinder er ikke bedre. De kom skam også med lumre bemærkninger osv. Og man bliver bare så træt af det. Så kan sagten følge dig i det du skriver.

Nogle folk spiser som svin, når de er på restaurant. De er virkelig ligeglade med, hvordan de gebærder sig, og det er hér, personalet/ja tjeneren, træder til og sørger for at udøve en utaknemmelig service. de sørger for, at de spisende hele tiden har noget i glassene, for at rydde bordene for beskidte tallerkener, og for at rydde gulvene for de madrester folk bare elsker at efterlade. Så yderst charmerende NOT

Og kom lige til at, tænke på dette eksempel. Som jeg har oplevet på en velrenommeret restaurant. Men kunne sagtens omskrives udfra det du oplever. 

På en vagt, oplevede jeg dette. nogle Kunder var også altid utilfredse med, hvor længe de fik lov til at spise. På vores restaurant var tidsgrænsen to timer, når vi havde ta selv bord. fra kl. 12-14 hvilket er meget generøst. Man venter jo ikke på, at maden skal tilberedes. Det hele er tilgængeligt fra det øjeblik, man træder ind ad døren, og to timer burde være mere end nok tid til at spise sig mæt. Når vi en gang imellem havde kunder, der havde spist i mere end to timer, og vi henvendte os til dem for at gøre dem opmærksomme på det, kunne de finde på at skrige: "Jeg spiser stadig!" De kunne godt lide tanken om, at de havde fået noget for pengene. Også kommer min pointe. Er det i din situation, og i min, den at fordi man betaler for noget kan tillade sig at opfører sig så gement og grimt. Er det virkelig følelsen nogle mennesker har, ja det er i den grad skræmmende tendens. Folk burde jo tænke "jeg behandler folk som jeg gerne selv vil behandles"  Men når de er betalende kunder får piben åbenbart en anden lyd. Skræmmende. 

God aften til jer alle.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja mange mangler at lære social tænkning, jeg kan varmt anbefale litteratur af Michelle Garcia Winner og Linda K.Murphy, de findes på dansk, med øveark....

 

Det er sgu ikke i orden at rage løs eller opføre sig dårligt, herunder bede GP løfte op og snurre rundt o.s.v.

læs annoncer så der ikke stilles ubegavede spørgsmål, om med uden gummi, lad være med at handle på prisen. Og nå ja køb tid frem for ydelse...

giv tid til lidt pillowtalk..

måske basis for god kemi og samvær

vh

Alko...

 

damm Jennifer er en hottie snack <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Åh det er ellers så hyggeligt når Ada på Harmony lægger sig nøgen ind til en i bioen for at få vækket ens interesse. Man skal ikke pille meget før man er kommet til point of no return :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu godt lide når en glædespige kaster sig over mig - og vi så bare afregner bagefter.......

Men sådan kan vi jo være så forskellige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 9 timer siden:

Kan nu godt lide når en glædespige kaster sig over mig - og vi så bare afregner bagefter.......

Men sådan kan vi jo være så forskellige...

Som du jo nok kan forstår på opslaget så det bare ikke alle mænd der er reelle.. Hvis de vil rage uden at betale ville de jo nok helt vildt gerne knalde uden at betale..

Der er jo en grund til at proceduren er som den normalt er nu om dage.. Jeg tænker at en hel masse piger er blevet snydt for penge og derfor har gjort det normalt at det er betaling først..

Jeg vil sku helst ikke blive snydt.. Men sådan er vi jo så forskellige;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Som du jo nok kan forstår på opslaget så det bare ikke alle mænd der er reelle.. Hvis de vil rage uden at betale ville de jo nok helt vildt gerne knalde uden at betale..

Der er jo en grund til at proceduren er som den normalt er nu om dage.. Jeg tænker at en hel masse piger er blevet snydt for penge og derfor har gjort det normalt at det er betaling først..

Jeg vil sku helst ikke blive snydt.. Men sådan er vi jo så forskellige;)..

At få pengene inden det sjove begynder, er vist meget klogt, når gæsten besøger første gang.

Normalt betaler jeg til sidst, ved de piger som jeg besøger gentagne gange. Faktisk kommer det automatisk, at efter nogle besøg, så spørger de ikke efter pengene ved starten.

På en eller anden måde synes jeg, at det "føles" anderledes at betale til sidst. Hvis jeg skal betale først, føles det lidt ala., "No money, No honey", mens at betaler jeg til slut, så føles det som om at vi har hygget, og så giver jeg en penge gave. 

Jeg har dog hørt om en gæst, som havde besøgt pigen nogle gange, så glemte han at betale / hun at få pengene... Han kom aldrig igen :mellow:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 39 minutter siden:

At få pengene inden det sjove begynder, er vist meget klogt, når gæsten besøger første gang.

Normalt betaler jeg til sidst, ved de piger som jeg besøger gentagne gange. Faktisk kommer det automatisk, at efter nogle besøg, så spørger de ikke efter pengene ved starten.

På en eller anden måde synes jeg, at det "føles" anderledes at betale til sidst. Hvis jeg skal betale først, føles det lidt ala., "No money, No honey", mens at betaler jeg til slut, så føles det som om at vi har hygget, og så giver jeg en penge gave. 

Jeg har dog hørt om en gæst, som havde besøgt pigen nogle gange, så glemte han at betale / hun at få pengene... Han kom aldrig igen :mellow:

 

For mig er det mest af alt en vane at få pengene først.. Jeg har prøvet én gang hvor telen tog imod pengene for mig så jeg ikke skulle rende op af trappen og så gå jeg ind til gæsten og står lidt og så måtte jeg simpelthen gå ud igen fordi jeg normalt tager imod penge og så gå ud og gør mig klar og smider tøjet osv og så gå jeg ind igen.. Så jeg havde jo slet ikke gjort mig klar og min rytme blev total fucked.. Hahaha.. Så jeg måtte pænt sige "undskyld men jeg skal lige ud igen".. Det grinte vi så lidt af.. 

Jeg har da også gæster jeg sagtens ville kunne vente med at få pengene bagefter men det simpelthen en rytme og vane der sidder så dybt i min krop at det fucker med min hjerne hvis der bliver ændret på det.. Hahaha.. I'm a creature of habit.. 

Jeg har endda haft en gæst der fik ødelagde min rytme så meget at jeg glemte at tage pengene ned og glemte at fortælle telen hvor længe han skulle være der og hvornår hun skulle banke.. Hun kom heldigvis og bankede på og sagde "Øhh Jenni hvad skulle han have?" Imens vi var i gang.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

For mig er det mest af alt en vane at få pengene først.. Jeg har prøvet én gang hvor telen tog imod pengene for mig så jeg ikke skulle rende op af trappen og så gå jeg ind til gæsten og står lidt og så måtte jeg simpelthen gå ud igen fordi jeg normalt tager imod penge og så gå ud og gør mig klar og smider tøjet osv og så gå jeg ind igen.. Så jeg havde jo slet ikke gjort mig klar og min rytme blev total fucked.. Hahaha.. Så jeg måtte pænt sige "undskyld men jeg skal lige ud igen".. Det grinte vi så lidt af.. 

Jeg har da også gæster jeg sagtens ville kunne vente med at få pengene bagefter men det simpelthen en rytme og vane der sidder så dybt i min krop at det fucker med min hjerne hvis der bliver ændret på det.. Hahaha.. I'm a creature of habit.. 

Jeg har endda haft en gæst der fik ødelagde min rytme så meget at jeg glemte at tage pengene ned og glemte at fortælle telen hvor længe han skulle være der og hvornår hun skulle banke.. Hun kom heldigvis og bankede på og sagde "Øhh Jenni hvad skulle han have?" Imens vi var i gang.. Hahaha.. 

Haha :D ja lidt OCD er godt :D men jeg synes da at det er fint, hvis man har en "rytme" som gælder alle gæsterne. 

Da telen kiggede ind og spurgte, kunne du så ikke bare sige, "jah, hvad ligner det, at vi har gang i?" :P

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt ad denne tråd, selvom den i sin substans er alvorlig nok.

Jeg besøgte sidst i oktober 2012 Gina Faith. Jeg havde bestilt en af hendes berømmede oliebondager. Jeg kom lidt tidligt og sad inde i rummet med den store seng – det var før "tømreren" fik ombygget det til et særdeles flot boudoire.

Nå, men dér sad jeg, og jeg kunne høre Gina trippe rundt uden for i sine højhælede. Det var meget pirrende. Jeg kiggede på uret, som nu var gået over tid og tænkte: "Hvornår helvede kommer hun ind i stedet for det tripperi?"

Så kom hun ind, og jeg mistede helt mælet. Gina, som takket være sine høje sko var overraskende høj, gjorde sig lækker og begyndte at knappe min skjorte op. Jeg har senere hørt, at hun elskede af klæde sine gæster af. Næppe ment i overført betydning.

Nå, men jeg var vant til mere eller mindre diskret at lægge pengene på bordet, og da jeg forsøgte at spørge til praksis, sagde Gina bare, at det "ordner vi bare bagefter".

Så jeg kom altså til at forudgramse Gina og omvendt.

Så hører det også med til historien, at vi snakkede så hyggeligt sammen bagefter, at vi begge glemte alt om betalingen. Først da jeg var nået 25 meter væk fra gerningsstedet, åbnede hun hoveddøren og kaldte mig tilbage til betaling.

Altsammen med et stort smil. Og derfor smiler jeg også lidt for mig selv ad trådstarten. Gina havde sgu' klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...