Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

Her en anmeldelse af Danske Sasha

Jeg havde endnu engang kløe og da jeg foretrækker danske GFE piger faldt valget på Sasha da hun holdt til i mit eget hood, Bryggen. Ok diskret lejlighed - mødte ingen i opgangen, altid en god ting ;-)

Sasha er en super sød naboens frække kone type på måske ca 37 år? Slank, flotte ægte c-skåls bryster, med de smukkeste blå flirtende øjne. Generelt højt humør, og plads til grin. Måske bare mig der var heldig :) Aftalte en halvtime og blev taget i hånden og ført ind i soveværelset.

Sasha startede med at nusse og kysse mig over hele kroppen. Og da flaget var gået i top slikkede hun hele skaftet og nosserne længe. 
Super god teknik. Hun legede også med pikken mellem sine dejlige bryster. 

Siden ægte varme liderlig tungekys. 69'er hvor jeg var tæt på at komme. Hendes fisse er stram og velduftende. Og hun nød tydligt behandlingen. :-)
Sasha er super velholdt og ikke bare en dygtig prof, men ægte liderlig og med hele vejen. 
Det er klart hende på billederne. 

Derefter kneppede vi i tre stillinger før jeg kom ud over hendes lækre bryster mens hun æltede mine nosser :-)
Afsluttede med snak og intet stress. 
Absolut en god oplevelse :)
Hilsen WranglerMan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste den, skide flot kvinde..Jeg tog straks kontakt til hende over mail og der gik ikke forfærdelig lang tid før hun svarede igen..Tog dog fejl over Bryggen..som vi også har her i Vejle, men det var Bryggen i Kbh..

Samtalen første videre til at jeg spurgte om ikke hun en dag gæstede Jylland, hvor vi sikkert er en del liderlige drenge der kunne flå hende og nyde en dansk lækker kvinde der nyder sex og hun spurgte om jeg kendte steder i Jylland hvor veninden og hende kunne overnatte i en weekend og tilbyde ægte 3kant til fyre..

2 steder blev udleveret og så må vi jo holde øje med hvor de vælger og tilbyde en lækker 3 kant..

Kommer de, så skal jeg stå i kø som nr 1 den dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg besøgte hende i går i Odense, og aldrig er jeg da blevet mere skuffet, to kys så lige et par sut, resten var håndarbejde, ville hun ride nej, hun havde ondt i knæet, ned og slikke lidt fisse, der duftede godt, når skal vi i gang med at få gummi på, der var lille bror faldet, ingen kemi, et par enkle sut, og så kan du ikke selv lige hive i ham.

Der var hevet så meget i ham så han sprang og det gav jeg 700 for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 12 timer siden:

Hej. Jeg besøgte hende i går i Odense, og aldrig er jeg da blevet mere skuffet, to kys så lige et par sut, resten var håndarbejde, ville hun ride nej, hun havde ondt i knæet, ned og slikke lidt fisse, der duftede godt, når skal vi i gang med at få gummi på, der var lille bror faldet, ingen kemi, et par enkle sut, og så kan du ikke selv lige hive i ham.

Der var hevet så meget i ham så han sprang og det gav jeg 700 for.

Klassisk dansk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, den 25/10/2018 at 11:59:

Hej. Jeg besøgte hende i går i Odense, og aldrig er jeg da blevet mere skuffet, to kys så lige et par sut, resten var håndarbejde, ville hun ride nej, hun havde ondt i knæet, ned og slikke lidt fisse, der duftede godt, når skal vi i gang med at få gummi på, der var lille bror faldet, ingen kemi, et par enkle sut, og så kan du ikke selv lige hive i ham.

Der var hevet så meget i ham så han sprang og det gav jeg 700 for.

Tak for din " fine " anmeldelse af mig, jeg lige har set. Jeg kan forstå at ALT var galt ved dit besøg hos mig! Jeg kan også se at du besøger OG anmelder mange piger. Du kan jo ik forvente at, hvert besøg er super fedt og lige efter dit hoved. Jeg kan kun svarer for mig selv. Har du tænkt over, om du bare ik har kemi med alle du besøger og om du måske selv er med til at et besøg bliver " turn off " Jeg er glædespige af lyst og forventer selvfølgelig at min gæst besøger mig, fordi han er tændt og PÅ samt renlig!! Husk der skal 2 til tango og den er svær at danse alene, hvis den anden er passiv! Med hensyn til mit knæ, så jeg virkelig ked af at jeg havde problemer med det.

Go dag til dig.

Kh Sasha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SASHA skrev, for 17 minutter siden:

Tak for din " fine " anmeldelse af mig, jeg lige har set. Jeg kan forstå at ALT var galt ved dit besøg hos mig! Jeg kan også se at du besøger OG anmelder mange piger. Du kan jo ik forvente at, hvert besøg er super fedt og lige efter dit hoved. Jeg kan kun svarer for mig selv. Har du tænkt over, om du bare ik har kemi med alle du besøger og om du måske selv er med til at et besøg bliver " turn off " Jeg er glædespige af lyst og forventer selvfølgelig at min gæst besøger mig, fordi han er tændt og PÅ samt renlig!! Husk der skal 2 til tango og den er svær at danse alene, hvis den anden er passiv! Med hensyn til mit knæ, så jeg virkelig ked af at jeg havde problemer med det.

Go dag til dig.

Kh Sasha 

hvis du har ondt i knæet ell der er andet du fejler.så hold fri, vi betaler for service. og ikke bla bla 

Redigeret af kurt666

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, den 25/10/2018 at 11:59:

Hej. Jeg besøgte hende i går i Odense, og aldrig er jeg da blevet mere skuffet, to kys så lige et par sut, resten var håndarbejde, ville hun ride nej, hun havde ondt i knæet, ned og slikke lidt fisse, der duftede godt, når skal vi i gang med at få gummi på, der var lille bror faldet, ingen kemi, et par enkle sut, og så kan du ikke selv lige hive i ham.

Der var hevet så meget i ham så han sprang og det gav jeg 700 for.

Man kan altid få nogle dårlige besøg, jeg kan ikke genkende det du skriver der. 

Jeg var forbi hende i Odense her for et par uger siden. 

Der blev der kysset godt igennem

Jeg gav hende en god slikketur, og dejlig fugtig blev hun.

hun gav jernrøret en rigtig rigtig god tur (dog vil jeg sige det med at spytte på jernet nok ikke er så meget min smag, men sutte kan hun)

Efter hun havde gidet mig en tur var det tid til gummi og sex. Hvor det blev til missionær, da jeg skulle op i hende røret hun lidt ved sig selv og blev helt overrasket over hvor våd hun var. 

Vi kom dog ikke så langt med hun skulle op og ride så ved ikke hvordan hendes knæ var den dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 5 timer siden:

Man kan altid få nogle dårlige besøg, jeg kan ikke genkende det du skriver der. 

Jeg var forbi hende i Odense her for et par uger siden. 

Der blev der kysset godt igennem

Jeg gav hende en god slikketur, og dejlig fugtig blev hun.

hun gav jernrøret en rigtig rigtig god tur (dog vil jeg sige det med at spytte på jernet nok ikke er så meget min smag, men sutte kan hun)

Efter hun havde gidet mig en tur var det tid til gummi og sex. Hvor det blev til missionær, da jeg skulle op i hende røret hun lidt ved sig selv og blev helt overrasket over hvor våd hun var. 

Vi kom dog ikke så langt med hun skulle op og ride så ved ikke hvordan hendes knæ var den dag..

1000 tak jernrør ( He He) Jep, vi havde kemi, du var super på, AKTIV og det var en fed oplevelse med dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...