Hop til indhold

Submissiv mand, Slave søges af dominant kvinde.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en 30 årig kvinde som tænder på Submissiv mænd, jeg ku godt tænke mig en Submissiv fyr, meget gerne en Slave som vil aflyde mig. Hvor finder jeg/ møder jeg sådan en. 

Redigeret af Mocca

Skrevet

Prøv fetlife.com

Skrevet

Hva har en Submissiv mand og penge at gør med hinanden? Kan du ik læse dansk "genertmand"

Skrevet

Men ik alle er ude på at tjene penge på den måde." sweetaschili" skrev et link om fetlife og den har jeg kigget på nu og det ser ud til at jeg kan finde det jeg søger derinde. 

Skrevet
Mocca skrev, for 16 minutter siden:

Men ik alle er ude på at tjene penge på den måde." sweetaschili" skrev et link om fetlife og den har jeg kigget på nu og det ser ud til at jeg kan finde det jeg søger derinde. 

Dejligt 

Skrevet
Guest Mocca skrev, for 18 timer siden:

Finner du inte vad du söker där, är jag nyfiken på dina tankar... :rolleyes:

Skrevet

her er også en i Sønderjylland.. :).

ellers er der jo scor og lign. sider.. 

Skrevet
Guest Mocca skrev, den 12/6/2017 at 17:08:

Nej, det vrimler med kvinder som er klar til at dominere dig uden at få en øre for det. Så gå du endelig igang. Og fortæl os endelig om dine oplevelser :)

Redigeret af genertmand

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.