Hop til indhold

Meninger om ny thailiste?

Meninger om ny thailiste? 20 medlemmer har stemt

1. 1. Skal vi oprette nye lister eller vente på at OrganDonor måske vender tilbage?

• Ja! Listerne er ved at mangle mange opdateringer
      85%
      17
    • Nej, lad os vente lidt mere og se om OrganDonor giver lyd fra sig
      15%
      3
    • Nej, vi behøver ikke en liste
      0%
      0
  2. 2. Skal der være mere end én, der har adgang til at ændre den nye liste?

• Ja, optimalt 2
      35%
      7
    • Ja, optimalt 3
      35%
      7
    • Ja, optimalt flere
      20%
      4
    • Nej
      10%
      2
  3. 3. Hvis der er flere, der skal have adgang. Hvem skal så have det?

• KraceiYaw
      40%
      8
    • paafuglen
      15%
      3
    • Saucy
      5%
      1
    • Andre, Skriv en kommentar
      40%
      8

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Hej. Som det kan ses af nedenstående tråd, var vi flere, der gerne ville videreføre thailisten fra @OrganDonor.

Jeg har derfor lavet en kopi af listen og opdateret den: https://goo.gl/VrR4Fd

Mine ændringer til listen kan ses på følgende link og er primært fra nedenstående tråd: https://goo.gl/jUWQ4D

Jeg vil foreslå at vi er mere end én, der har adgang til at ændre listen, så vi ikke ender i samme situation igen. Jeg vil derfor gerne have jer til at give jeres mening i afstemningen.

Håber det er noget I kan bruge

Skrevet

Fint initiativ og godt tænkt at kopiere kortene! OK til din opdateringsformular. Bare man stadig et sted vil kunne se, hvilke opdateringer, der foretages, så man bliver gjort opmærksom på nye klinikker, og dem der lukker eller flytter uden at skulle se kortet igennem.

Når du laver de nye kort, bestemmer du, hvem der har adgang til dem. Jeg har lidt input klar.

Skrevet
  • Author

Formularen opdaterer ikke kortet automatisk desværre, men det er en hjælp. Indtastningerne i formularen kan ses i et Google regneark.

Skrevet

Da jeg er farveblind kan jeg ikke se forskel på rød og grøn - var det muligt at lave dem rød/grøn og blå - den gule kan jeg godt se.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.