Hop til indhold
dickens

Sugarbabe afrikansk massage randers

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Æv, så er nummer og billede væk, så det for ca en time siden, nogen der kan hjælpe?

kh servocesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Enig – hun er en dejlig pige, super blow :) - lille petit og lækker.

I starten var det lidt svært at få aftale med hende, men efter jeg har besøgt hende nogle gange går det fint.

Der er nogle tråde herinde om hende hvis du ikke har set dem – søg og du skal finde ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er klar på næsten alt.  Det virker som om hun virkelig elsker sex.  Jeg fik bla. Sortekys ( Ja ved godt at hun er sort min ikke den form for kys:0)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende.

Og ja hun er lidt svær og få lavet aftale med men det var besværet værd.

Kan kun give jer ret hun er en dejlig sød kvinde.

Ydelsen er også i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det fortalte hun godt.

Hun virker nu heller ikke som typen der tager et eller andet .

Hun er nu mere en man ikke kan vente med og besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer

 

Jeg var lige forbi i søndags, havde læst nogle gode anmeldelser her, og i har ganske ret i alle jeres synspunkter om hende:-)

 

Kort fortalt fik jeg kontakt via SMS, havde prøvet og ringe flere gange, men hun tager åbenbart ikke telefonen,lidt spøjst fik jeg en tid kl. 18:35 vi havde SMS lidt forinden omkring ydelser og pris, hun forstår/ taler lidt dansk. Jeg tog et bad- bor ca 30 min fra hende og kørte mod Randers, undervejs skulle jeg lige have vekslet lidt penge, jeg tror hun havde skrevet forkert for prisen landende på et beløb der hed 50kr til sidst, og min erfaring siger, at ingen GP' er kan give tilbage :-) de må have pengene i en aflåst boks uden nøgle. Undervejs fik jeg SMS fra hende, at jeg gerne måtte komme lidt før- det har jeg aldrig prøvet før, men jeg havde ikke hjemmefra i så god tid,så tiden passede 18:32 sharp.

Ved ankomst i et ganske lejligheds kompleks parkerede jeg i carporten, det måtte jeg ikke, oplyste hun ved første fysisk kontakt og beklagede hun ikke havde skrevet det, - så ved i det venner hold jer på vejen.

ved første besigtigelse kunne jeg ikke lade være med, at sige du er kønnere i virkeligheden end på billederne, det er hun, lidt mindre og måske lidt yngre, hun kvitterede ved og sige det ikke var første gang hun hørte dette, - så nogle af jer kan åbenbart godt være gentlemenn når i er på besøg.

Nå, vi skal vel til det mere intersante - sex'en, jeg havde på forhånd aftalt kys og superfransk, og belært af tidligere erfaring skifter pengene ikke hænder før der er kysset,men her, lige efter vi havde smalltalket lidt, begyndte hun af sig selv og kysse, og faktisk betalte jeg først da vi var helt færdig, så gik der ellers derudaf, på sengen var en dildo med sugekop på sengegavlen, aldrig set før, det er ikke lige mig og have sådan en fyr oppe i anus - vender tilbage til den senere,hun kysser godt våde dybe kys lige efter min smag, hendes bryster er perfekte og med rigtige lange vorter 2 cm.  som der må suttes på, Hun går i gang med superfransk som også er helt perfekt, Ball stikning,stort vacum, vådt og en kælen hånd om nosserne, super, og så kommer det som i måske selv kender, man bliver lidt liderligt og så skal fissen slikkes lidt på, en fantastisk sort fisse uden hår, og hun smager faktisk godt, mens vi ligger der i en 69'er rejser hun sig op, tager førnævnte dildo og kører op i fissen, samtidigt med hun fortsætter med det franske, så ligger jeg der og kører dildoen frem og tilbage, med lillefongeren i anus på hende og tommelen på klitoris, det kunne hun godt lide. Hold da kæft jeg får rumstering i bukserne her mens jeg skriver - sorry, jeg skulle lige have en pause den blev brugt på lidt kysseri/ slikkeri og snak, der er mange piger der ikke vil kysse efter man har slikket dem, men her ingen problem.

I gang med det superfranske igen og her smuttede for mig, kontrollen forsvandt, oplevelsen for god for kanonen gik helt umotiveret af, så jeg kan ikke anmelde,hvordan fissen virker indvendigt, det må i have tilgode, for jeg kommer der igen, hvis der er plads.

Go aften til jer

Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen et par gange og der er ikke mange begrænsninger for hvad der er muligt. Vil dog ikke give serviceboy ret i at brysterne er perfekte, det var det eneste øv for mig. De er blevet lidt trætte efter et par børnefødsler.

men ellers en supersød pige der kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, 1 time siden:

Jeg har også haft fornøjelsen et par gange og der er ikke mange begrænsninger for hvad der er muligt. Vil dog ikke give serviceboy ret i at brysterne er perfekte, det var det eneste øv for mig. De er blevet lidt trætte efter et par børnefødsler.

men ellers en supersød pige der kan anbefales

100 % rigtig mht babs og nutte det er noget slaskværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede desværre heller ikke længere end BJ, så sprøjtede jeg. Ville ellers gerne have kneppet hende i begge huller, for hun er til anal. Og prisen er fantastisk, det kunne andre lære af. Mon ikke det er derfor hun har mega travlt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende 

Fik et godt blow. Og haves også på fornemmelsen at næsten alt er tilladt hos hende . 

Kommer jeg igen JA 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorodin skrev, den 6/12/2017 at 19:19:

Mega sød kvinde, meget sød med et stort smil...........................<3<3:-)

god pris:-

Ja, det skal jeg love for - det med prisen! Nærmest thai priser! :-)

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...