Hop til indhold
Kjeldsen

Søren Mølle Gade i Randers

Recommended Posts

Var på besøg i går, da jeg havde set der var kommet en ny dame på stedet, den nye er vel et sted mellem 35- 45 år, en kvinde med store flotte bryster lidt mave men ok for mig, hun var rigtig klædt på meget kort kjole som hele tiden kravlede op så man kunne se de flote røde trusser hun havde på, men hun gjorde nu heller ikke meget for at man ikke skulle kigge på hende, hun giver en ok massage lige til pas med strejf af lille mand, men ingen hår massge, og det efter massagen var godt uden jeg vil komme ind på detaljer, en dejlig dame når hun får tøjet af så har hun en fræk krop, men hvis man er til slanke kvinder skal man ikke besøge hende her, gav en af de lang for det hele:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spøjst, ingen har orket at kommentere her. Never mind, jeg kender stedet, men dog ikke pigen, som annoncerer et par steder med billeder uden ansigt. Hun ser da ganske lækker ud, hvis man er til let buttede piger - det er jeg! - og hun bor i lille gåafstand fra mig, såååhh, måske jeg aflægger et visit. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60

stiv55 skrev, for 2 timer siden:

Spøjst, ingen har orket at kommentere her. Never mind, jeg kender stedet, men dog ikke pigen, som annoncerer et par steder med billeder uden ansigt. Hun ser da ganske lækker ud, hvis man er til let buttede piger - det er jeg! - og hun bor i lille gåafstand fra mig, såååhh, måske jeg aflægger et visit. ;-)

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mallorca skrev, for 13 timer siden:

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60.

Hvem??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen hedder May. Jeg har været der- hun er 43 år og lidt chubby(ikke ulækker)- men det gør ikke noget for hendes bryster er ægte, mere end en håndfuld og faste. Hun har søde struttende brystvorter og jeg fik 1/2 time massage med oile-happy ending. ;) Fik lov at rører og sutte på hendes bryster under de sidste 10 minutter af akten hvor hun havde fat om jungledyret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 15/6/2017 at 13:24:

Hvem??

Chris60 formår at skrive stolpe op og stolpe ned om ingenting. Kommenterer på alt. Overvejer at besøge, men kommer tilsyneladende aldrig af sted.

Chris60 spammer pigerne til med spørgsmål via telefon og SMS. Spilder deres tid.

Chris60  opretter nye profiler lige så hurtigt som Moderator kan lukke dem ned.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, 1 time siden:

Chris60 kompenserer ved at skrive falske anmeldelser.

Undskyld afsporingen.

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 1 time siden:

 

Hvad har du lige gangi, din idiot!?? Hvem f..... er chris60?? Men det kan du måske fortælle mig? Eller er du bare ude på herrens mark, hvor du er utilfreds med andre, so ikke er lige som dig?? Jeg kender dig ikke engang herfra, da jeg aldrig før har set dig her! Men kald mig, hvad du vil! På er tidspunkt ryger det til moderator. Så kan du jo tage det derfra! Go' fornøjelse! FJOLS!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 6 timer siden:

Hvad har du lige gangi, din idiot!?? Hvem f..... er chris60?? Men det kan du måske fortælle mig? Eller er du bare ude på herrens mark, hvor du er utilfreds med andre, so ikke er lige som dig?? Jeg kender dig ikke engang herfra, da jeg aldrig før har set dig her! Men kald mig, hvad du vil! På er tidspunkt ryger det til moderator. Så kan du jo tage det derfra! Go' fornøjelse! FJOLS!!

Her prøver jeg at være hjælpsom!

Du spurgte længere oppe i tråden, hvem Chris60 er. Jeg svarede på dit spørgsmål.

Hvorfor så denne sviner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 14/6/2017 at 21:43:

Spøjst, ingen har orket at kommentere her. Never mind, jeg kender stedet, men dog ikke pigen, som annoncerer et par steder med billeder uden ansigt. Hun ser da ganske lækker ud, hvis man er til let buttede piger - det er jeg! - og hun bor i lille gåafstand fra mig, såååhh, måske jeg aflægger et visit. ;-)

Hvor annoncerer hun henne stiv55?....eller måske du kan sætte et link på - hun lyder interessant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mallorca skrev, den 14/6/2017 at 23:46:

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60

Fantastisk informativ anmeldelse, Chris60.

Nu er du godt nok for langt ude Mallorca.

Det er da rent tilfældigt at stiv55 oprettede sig som bruger 24 maj, samtidig med at sjæfen aka chris60 blev lukket ned af moderator.

Det er da også rent tilfældigt at skrivestilen er den samme, bortset fra at tasterne åbenbart er sværere at ramme på en smartphone.

Det er da også rent tilfældigt at de begge formår at berige vores ellers fattige liv med en tsunami af indlæg. For stiv55 vedkommende 94 indlæg siden 24 maj.

En undskyldning til stiv55 vil være på plads her Mallorca.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi Søren Møllersgade til aften, kom ind til May, køn kvinde i 40'erne med flotte store bryster, det tydede godt, aftalte FP i en time. massagen var blid berøring på ryggen i kort tid, jeg blev bedt om at vende mig og hun startede med at rykke i fyren og jeg skriver rykke, det lykkedes at få den stiv og der skulle knaldes, hun smed sig på ryggen og jeg kravlede på, efter nogle ture frem og tilbage opdagede jeg at hun havde det røde, FØJ FOR SATAN siger jeg bare, jeg mente jeg skulle have penge tilbage, det mente hun ikke og det kunne vi ikke blive enige om, så brødre spar jeres penge, brug dem ikke her

Hilsen

Hotred

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trængte til lidt godt massage og tænkte jeg ville prøve May denne gang. Jeg går jeg mest efter god massage, men kan lokkes med mere, hvis massagen er rigtig god. May gav en massage noget under middle, hun er helt sikkert ikke uddannet massør. Da jeg blev vendt om, ville hun selvfølgelig gerne sælge lidt ekstra ydelser. HJ og BJ. Spurgte om hun også tilbød FP og det gjorde hun, bare ikke idag, da hun havde sin periode, så noget har hun da lært. Men igen da massagen ikke var særlig god, valgte jeg ingen ekstra ydelser. Prisen var kr. 300 for 1 time, men stod ude på gaden igen efter 35 minutter. Så stedet kan absolut ikke anbefales, hvis man kun går efter massage,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg i dag dårlig behandling, var der nok 30 minutter, så stod jeg på gaden igen, havde bestilt en time, da vi kom til det frække måtte jeg knap rører ved hende, besøg alle andre end hende☹

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...