Hop til indhold

Recommended Posts

Var der i sidste uge.

Fik en fin massage af en pige Bina.

Hun taler ok dansk og gjorde det godt fik tilbudt en håndtrold incl til 500kr. Og der slog jeg til.

Overraskende billigt i forhold hvilke priser jeg før er blevet præsenteret for. Ville egentligt godt have sexet med hende men der sad 6-8 piger og holdt hof i forlokalet. Det grinede vi lidt af og blev enige om at vi kunne lege lidt mere næste gang.

Hvis der var lidt mere styr på forretningen/priser/diskret deroppe kom jeg nok oftere. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, Lige nu:

Var der i sidste uge.

Fik en fin massage af en pige Bina.Hun har før været hos pi mek

Hun taler ok dansk og gjorde det godt fik tilbudt en håndtrold incl til 500kr. Og der slog jeg til.Fint arbejde

Overraskende billigt i forhold hvilke priser jeg før er blevet præsenteret for. Ville egentligt godt have sexet med hende men der sad 6-8 piger og holdt hof i forlokalet. Det grinede vi lidt af og blev enige om at vi kunne lege lidt mere næste gang.

Hvis der var lidt mere styr på forretningen/priser/diskretion deroppe kom jeg nok besøge dem oftere. 

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 51 minutter siden:

Var der i sidste uge.

Fik en fin massage af en pige Bina.

Hun taler ok dansk og gjorde det godt fik tilbudt en håndtrold incl til 500kr. Og der slog jeg til.

Overraskende billigt i forhold hvilke priser jeg før er blevet præsenteret for. Ville egentligt godt have sexet med hende men der sad 6-8 piger og holdt hof i forlokalet. Det grinede vi lidt af og blev enige om at vi kunne lege lidt mere næste gang.

Hvis der var lidt mere styr på forretningen/priser/diskret deroppe kom jeg nok oftere. 

Venligst 8000

du skulle da ha sagt til de pigerigtige at på en arbejdsplads i Danmark der hjælper man enten til eller forlader arbejdspladsen så de arbejdede kan få arbejdsro.

tænk nu hvis de ikke var færdig med at holde hof og kom ind at hjælpe til :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 9 timer siden:

du skulle da ha sagt til de pigerigtige at på en arbejdsplads i Danmark der hjælper man enten til eller forlader arbejdspladsen så de arbejdede kan få arbejdsro.

tænk nu hvis de ikke var færdig med at holde hof og kom ind at hjælpe til :P

Hvis pengene strækker så kunne jeg købe alle pigerne lige netop det sted.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, Lige nu:

Hvad var prisen for NURU

Mener at jeg forrige gang jeg var der fik at vide at det koster 1200kr for en time incl. sex

Har ikke prøvet det. Men skriv gerne hvis du tager springet.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...