neutral 48 Skrevet 9. Juni, 2017 Spild af tid... I dag har jeg siddet og kigget div sider igennem for at finde en GP og jeg lod mig lokke af billederne af Paula. Normalt lader jeg mig ikke lokke af polske piger men men men Jeg fik lavet en aftale og jeg ankom på adressen i Vejgaard til tiden. Jeg ringede på, bankede på og der gik så lang tid før de åbnede døren at jeg var vendt om og på vej væk. Nå langt om længe kom jeg ind, ind i et meget mørkt rum hvor der var 3 piger. Den ene spurgte mig hvem af dem jeg ville have - jeg sagde til dem at jeg ikke kunne se noget som helst. Da jeg fortalte dem at ingen af dem, var pigen fra annoncen gik den ene ind efter en fjerde pige... hun kom ud og lignede en der ikke var ret gammel. Jeg fortalte dem at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, vente om og gik... Billeder på annoncen er fake og på ingen måde nogen af pigerne i det hus. https://annoncelight.dk/showad/216751 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 9. Juni, 2017 neutral skrev, for 13 minutter siden: Jeg fortalte dem at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, vente om og gik... Jeg tar Hatten af for at en mand endelig kan finde ud af at vende om og gå igen pga. billeder er fake det er simpelthen den eneste måde vi kommer af med det problem, i stedet for at lade P styrer godt gået neutral og måske du næste gang sku lade dig lokke af en dansk pige der er vel en grund til at dansk arbejde er en anelse dyre men selvfølgelig bare min vurdering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. Juni, 2017 neutral skrev, for 38 minutter siden: Spild af tid... I dag har jeg siddet og kigget div sider igennem for at finde en GP og jeg lod mig lokke af billederne af Paula. Normalt lader jeg mig ikke lokke af polske piger men men men Jeg fik lavet en aftale og jeg ankom på adressen i Vejgaard til tiden. Jeg ringede på, bankede på og der gik så lang tid før de åbnede døren at jeg var vendt om og på vej væk. Nå langt om længe kom jeg ind, ind i et meget mørkt rum hvor der var 3 piger. Den ene spurgte mig hvem af dem jeg ville have - jeg sagde til dem at jeg ikke kunne se noget som helst. Da jeg fortalte dem at ingen af dem, var pigen fra annoncen gik den ene ind efter en fjerde pige... hun kom ud og lignede en der ikke var ret gammel. Jeg fortalte dem at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, vente om og gik... Billeder på annoncen er fake og på ingen måde nogen af pigerne i det hus. https://annoncelight.dk/showad/216751 Stor respekt her fra !! Hvis alle var som du ville fake billede hurtigt blive reduceret til at minimum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. Juni, 2017 Julieman skrev, for 8 minutter siden: Jeg tar Hatten af for at en mand endelig kan finde ud af at vende om og gå igen pga. billeder er fake det er simpelthen den eneste måde vi kommer af med det problem, i stedet for at lade P styrer godt gået neutral og måske du næste gang sku lade dig lokke af en dansk pige der er vel en grund til at dansk arbejde er en anelse dyre men selvfølgelig bare min vurdering Hvor har du ret Der er alt for mange der lader pikken styre og nøjes med noget de ellers ikke ville have løftet er øjenbryn efter på gaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 9. Juni, 2017 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Hvor har du ret Der er alt for mange der lader pikken styre og nøjes med noget de ellers ikke ville have løftet er øjenbryn efter på gaden Ja netop, jeg synes bare jeg læser gang på gang om det problem, at man møder op og i døren står en anden, (mest på de Østeuropæiske) og forsætter fordi nu var man jo liderlig, ikke fordi der er noget galt i at være liderlig, men nogen gange kan det godt betale sig at have en plan B og måske en C så undgår man at det er P der styrer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 9. Juni, 2017 Tak skal I have gutter... Ja den eneste måde er at gå Jeg havde endda to gang spurgt ind til billederne om det nu også var hende osv... Tror de man mister synet på de 15 min det tager at køre derover... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 10. Juni, 2017 neutral skrev, for 9 timer siden: Spild af tid... I dag har jeg siddet og kigget div sider igennem for at finde en GP og jeg lod mig lokke af billederne af Paula. Normalt lader jeg mig ikke lokke af polske piger men men men Jeg fik lavet en aftale og jeg ankom på adressen i Vejgaard til tiden. Jeg ringede på, bankede på og der gik så lang tid før de åbnede døren at jeg var vendt om og på vej væk. Nå langt om længe kom jeg ind, ind i et meget mørkt rum hvor der var 3 piger. Den ene spurgte mig hvem af dem jeg ville have - jeg sagde til dem at jeg ikke kunne se noget som helst. Da jeg fortalte dem at ingen af dem, var pigen fra annoncen gik den ene ind efter en fjerde pige... hun kom ud og lignede en der ikke var ret gammel. Jeg fortalte dem at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, vente om og gik... Billeder på annoncen er fake og på ingen måde nogen af pigerne i det hus. https://annoncelight.dk/showad/216751 Man må vel konstatere at når der i annoncen står "real foto" er det nok det eneste de ikke er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 10. Juni, 2017 Ha ha ja du siger noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 10. Juni, 2017 Jeg besøgte stedet for en uge siden. Pigen linket til VAR på arbejde. Jeg tug een time. Det bankede på døren efter 40 min hvorefter pigen stoppede øjeblikkeligt. Efter de første 15 minutter stoppede pigen. Hun sagde "pussy kaput". Jeg bad om penene tilbage, såldes jeg kun betalte for 30 min. Et klart nej. Jeg kunne ej heller bytte til en anden pige. Det eneste jeg kunne få var et BJ for hvad der skulle vise sig sluttede 20 før tid. Så jeg bad om BJ. Selve BJ var et meget støv handjob. en gang i mellem åbnede hun munden og holde den over toppe an min pik, men uden sug. Dette må klar være det tætteste på den dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft. Jeg har en gang tidligere besøgt pigen. Da var billederne fake og de snød mig også for 20 min og gav mig en tam oplevelse. Jeg besøge aldrig igen stedet. Jeg skrev ingen anmeldelse, da der er masser af dårlige anmeldelser af stedet, for dem der gider søge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 10. Juni, 2017 Faunus skrev, for 38 minutter siden: Jeg besøgte stedet for en uge siden. Pigen linket til VAR på arbejde. Jeg tug een time. Det bankede på døren efter 40 min hvorefter pigen stoppede øjeblikkeligt. Efter de første 15 minutter stoppede pigen. Hun sagde "pussy kaput". Jeg bad om penene tilbage, såldes jeg kun betalte for 30 min. Et klart nej. Jeg kunne ej heller bytte til en anden pige. Det eneste jeg kunne få var et BJ for hvad der skulle vise sig sluttede 20 før tid. Så jeg bad om BJ. Selve BJ var et meget støv handjob. en gang i mellem åbnede hun munden og holde den over toppe an min pik, men uden sug. Dette må klar være det tætteste på den dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft. Jeg har en gang tidligere besøgt pigen. Da var billederne fake og de snød mig også for 20 min og gav mig en tam oplevelse. Jeg besøge aldrig igen stedet. Jeg skrev ingen anmeldelse, da der er masser af dårlige anmeldelser af stedet, for dem der gider søge. Du skriver at hun stoppede efter 40 min da der blev banker på døren og senere efter de første 15 min stopped hun - lyder underligt. Og du har tidligere besøgt pigen og kunne konstatere at billederne var fake, men alligevel kom du igen og blev snydt igen. Jeg var ikke kommet igen efter første besøg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 10. Juni, 2017 (edited) Dårligt formuleret. Jeg købte 1 time. 0-15 minutter - forspil og sex 15 min - pussy kaput 16-25 min forhandling 26-40 min dårligste bj i verden 40 min banker det på døren oh pigen stopper øjeblikkeligt 40-60 intent (snydt for 20 minutter i forhold til den time jeg betalte for. jeg kom aldrig) AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Du skriver at hun stoppede efter 40 min da der blev banker på døren og senere efter de første 15 min stopped hun - lyder underligt. Og du har tidligere besøgt pigen og kunne konstatere at billederne var fake, men alligevel kom du igen og blev snydt igen. Jeg var ikke kommet igen efter første besøg! Redigeret 10. Juni, 2017 af Faunus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brødflov 24 Skrevet 11. Juni, 2017 Jeg har besøgt stedet og netop den pige der er på billederne. Så den del er korrekt. Hendes indlevelse lod virkeligt meget tilbage at ønske, og jeg føler ikke at jeg fik valuta for mine penge. Prisen er cirka den halve af hvad Freja/Emma Tilde tager, men ydelsen er også derefter. Jeg vil langt hellere tage afsted halvt så tit, og så få en fantastisk oplevelse ved Freja/Emma Tilde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 12. Juni, 2017 @Brødflov fedt at et or stykker faktisk har set pigen fra annoncen. Priserne afspejler helt sikkert servicen og JA, @Emma Tilde skal besøges i nærmeste fremtid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg