Hop til indhold
SteenN.

Trans solrød strand Manila.

Recommended Posts

Hun er lige ankommet i går.

Det er helt sikkert hende på billede, hun er rigtig smuk lækker krop og helt glat og fast, en rigtig god str. pik helt glatte nosser og røv og dufter ren og frisk.

Jeg tog lige 15 min bare for lige at se hende an, hun er lidt hurtig med at putte kondom på men sutter ok, hun har selv lidt svært ved at holde den oppe men det kan jo også have noget at gøre med den korte tid men en rigtig god 69 og derefter blev jeg  kneppet og det var rigtig godt hvor hun spille mig af, ved ikke om hun kysser men hvis man køber en halv time er hun til næsten alt siger hun.

Hun ved ikke helt hvor lang hun bliver.

Kommer helt sikkert igen.

 Ved ikke hvordan jeg sætter link ind men håber der en der kan gøre dette for mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenN. skrev, for 1 time siden:

hun har selv lidt svært ved at holde den oppe men det kan jo også have noget at gøre med den korte tid

Skyldes formentlige at hun tager kvindelige kønshormoner. Meeeen man jo heller ikke både blæse og have mel i munden;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende igår. Utrolig lækker oplevelse hvor jeg blev taget godt og grunddigt af hende, intet problem med at holde den.

Krydser fingre for jeg har tid til at kigge forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 09/06/2017 at 22:18:

... heller ikke både blæse og have mel i munden;)

Det er da forhåbentlig heller ikke mel man vil ha' i munden efter at blæse hende her :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde min trans-debut hos Manilla i går. Døren blev åbnet og jeg var lidt spændt på, om det var hende eller en af pigerne, der p.t. annoncerer i området "Solrød".

Hun havde lige været i bad og var nøgen under håndklædet. En modelleret numse, som mangen en kvinde ville misunde hende, men til gengæld et par stenhårde bryster, der ikke er så misundelsesværdige. Jeg havde bevidst valgt en feminin trans og ikke en "østeuropæisk kuglestøder-type".

Kondomet kom på meget hurtigt og blow lige så. Det var OK og jeg var tæt på at komme. Men ville også bolle hende og hun ville bolles. Så det blev hun doggy - og det var som at bolle en kvinde analt.

800 for 10 min sex. Så blev det prøvet, men nok ikke den slags, jeg vil bruge mine penge på fremover.

Ingen kritik af Manilla, der vist er på vej til Italien i dag og retur til DK til efteråret.

Eneste minus var at lågen gennem hegnet til den lidt større vej var fjernet, så man skal ind gennem carporten. Og desuden luskede ejer/udlejer rundt i haven, så man følte sig ikke specielt privat ved sin ankomst eller adgang. Han kiggede noget på mig og får sig givetvis selv en ruske-dusketur i "husleje" (tror jeg).

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...