Hop til indhold

Sex med en pige der kan shuffle

Featured Replies

Skrevet

Jeg VIL ha´ sex med en pige der kan shuffle. Jeg ved det grænser til den mystiske efterlysning ever. Hvis I ikke ved hvad jeg snakker om så klik nedenfor.

Skrevet
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg VIL ha´ sex med en pige der kan shuffle. Jeg ved det grænser til den mystiske efterlysning ever. Hvis I ikke ved hvad jeg snakker om så klik nedenfor.

Skønt at slikke på en varm svedig fisse :) 

Mvh

:shock:

Skrevet

Ja, jeg forstår slet ikke overskriften. Er det noget med at køre i tog imellem to lufthavnsterminaler?

Skrevet
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ja, jeg forstår slet ikke overskriften. Er det noget med at køre i tog imellem to lufthavnsterminaler?

der er jo en video af det??

ydermere har @underdog40 endda skrevet "Hvis I ikke ved hvad jeg snakker om så klik nedenfor"

synes virkelig dit spørgsmål bare er dumt :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 59 minutter siden:

Jep. Shuttle og shuffle, er fuldstændigt det samme. Lige så ens som en 2værelses lejlighed og en skål med havrefras. Men hook mig gerne op med en pige med en togfetich, hvis du møder en. Jeg er frisk :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.