Hop til indhold
Guest Wanker

Annie Massør

Recommended Posts

Guest Wanker

Ja, hvor skal man starte.

Jo der var gået lang tid siden jeg har besøgt en GP, og da jeg mest er til erotisk massage, ala Body2body, gik jeg efter en der havde massage erfaring/massør uddannelse eller erfaring.

Stedet er diskret i en lejlighed i Brøndby, men lidt ufedt at jeg måtte stå og vente 4-5 minutter før jeg blev lukket ind, men det var nok fordi jeg ringede på 2 minutter før aftalt.

Men indenfor, og hilse og dejligt at se en moden kvinde, der umiddelbart så meget naturlig ud, selvom der var lidt mørkt i lejligheden.

Hun virkede meget "pro" og det kan ses at hun har været i branchen i mere end et par år.

Hun havde nogen super stærke og smukke fyldige ben, som hun senere brugte i den B2B jeg havde bestilit.

Massagen var rimelig god, men da hendes engelsk sprogkundskaber er begrænsede, er det svært at have en decideret samtale, men det var jeg jo heller ikke kommet efter,

Jeg var ikke oppe og ringe over massagen, men den var ok.

Hun virkede meget afslappet, men ikke den store indlevelse, men det var nu heller ikke decideret sex jeg var kommet efter men en pirrende massage med en dejlig forløsning.

Hun pirrede undervejs, men ikke noget vildt.

Hun sagde også udtrykkeligt i starten ( no sex ), men jeg fik da lov at tage på hende undervejs da jeg blev vendt om på ryggen at ligge.

Det tog vel . ca. 45 minutter, jeg kom sgu lidt hurtigt da hun lavede svensk, og så et bad efterfølgende.

Derefter farvel og afsted igen.

Alt i alt en rimelig god opelvelse, ikke noget særligt.

Det kan være hendes massage på en rigtig briks er bedre, udfra et massage perspektiv, end sengen som hun bruger til at lave B2B.

Jeg har fået bedre massage og mere intens afslutning hos andre der enten gav massage eller B2B.

Hvis man kan snakke spansk eller portugisisk er jeg sikker på at oplevelsen bliver endnu bedre.

Men jeg kunne nu godt lide hende, fordi hun var afslappet og rolig.

Det bedste var nok et nap i øret, blidt kys på kinden og ikke mindst massagen hun performede med sine stærke og fylde ben.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej nu er Brøndby mange steder kan du skrive et vejnavn bh Alko 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm det blev jeg ikke så meget klogere af andet end Brøndbyøster, jeg bruger rollator og kan ikke bevæge mig for meget derfor lidt vigtigt for mig at kende cirka lokation...er det på nygårds plads siden, eller Brøndbyøster torv siden , er det i kærerne, eller BNV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Wanker

Ok .

kan ikke give dig adressen,, men det er lige mellem Rødovre og Brøndbyøster station.

ca. 500 meter fra hver station.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...