Hop til indhold
Guest Sweex

Rene dee i skoven.

Recommended Posts

Guest Sweex

Havde fornøjelsen af en skovtur med frk. dee i dag. 

Jeg må indrømme at hun var en drengedrøm, så jeg er totalt farvet af at det nu var hende.

Vi mødtes på en tankstation nær holbæk og blev enige om at køre en tur i skoven. som sagt så gjordt, fandt vi et øde sted i en skov nogle minutters kørsel fra tanken. 

Af med tøjet en perfekt guffer uden og finger leg til hun kom. doggy i sådan ca 1 minut og så var den drøm gået i opfyldelse:D

10 000 myggestik senere fik vi tøj på og vandrede tilbage til bilerne. det var ikke romantisk eller gfe, vel ikke engang pe, men det var en oplevelse at gøre det i en skov med en man har filet sig selv hudløs til, i de unge dage. 

Hun ligner ikke sig selv, fra hendes velmagtsdage, men hun er sød og åben og kyssede dybt og gav et super blow. 

Gav 1200 for en "halv time". Den var reelt brugt på køretur og gå tur i skoven, men som hun sagde, jeg kigger ikke på klokken. 

https://annoncelight.dk/showad/224962

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en flot beretning. Der er desværre efterhånden langt imellem dem herinde.

Netop den kvinde, du skriver om, havde længe været på min "at gøre"-liste, men så var hun der, og så var hun der ikke. Sådan gik det i vel nok et par år.

I mellemtiden fik jeg så helt andre interesser, som jeg postitvt forfulgte, og det har jeg aldrig fortrudt – pigen forhåbentligvis heller ikke. Hvis hun læser med herinde, ved hun sikkert nok, hvem det er, jeg tænker på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...