Hop til indhold
Guest sugarshooter

Sweet Alexandra

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Som sidste visit for et stykke tid, var jeg forbi Alexandra

https://annoncelight.dk/showad/219210

Man bliver mødt af en køn ung pige, elegant klædt og i høje hæle. Hun er lidt forsigtig/genert som hun selv skriver, men alligevel også ret lige på. Vær opmærksom på hun er en høj pige, det ved jeg nogle ikke er så vilde med, men hun er ganske velproportioneret. Stedet er pænt og man bliver hurtigt lukket ind. Der er mange opgange, så det er diskret nok hvis man interesserer sig for dét. Hurtig skyller, med direkte udsigt fra bruseren over til en seng hvor Alexandra har taget det yderste lag af, og er klar i pænt lingerie. Hun er virkelig naboens kønne datter-typen, her får man en blid og lækker kærestebehandling med masser af kys og et godt varieret blowjob - hun kan gå helt i bund på mig(18-19cm afhængig af humøret...) og velduftende/indbydende i en 71'er. En god lang ridetur, både med front og ryg til, dét er hun god til - hun blev hurtigt ret våd, og red igennem til hun kom... Doggy er også god, med udsigt til en dejlig stram bagindgang som vi også prøvede. Alt i alt en god og behagelig oplevelse, lækkert sted, køn og indbydende pige, stille og roligt. Selve seancen endte med at være så lang, at selvom jeg havde booket en time var der ikke tid nok til at tage en runde 2, men til gengæld fik jeg lidt dejlig massage, lidt snak og en tur under bruseren for at skylle olien af...

Personlighed 8/10
Ægthedsfaktor 10/10
Stedet 10/10
Engelsk 8/10
60 min med anal / 2500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...