Hop til indhold
Bomberito

Julia på vesterbro32

Recommended Posts

Jeg tog chancen og besøgte Mariabella, uden at have læst op på hende. Ved ankomsten oplevede jeg Mariabella som en utrolig sød kvinde med en flot krop, men jeg havde sat mig op til at skulle møde en kvinde i tyverne, og her var jeg nok en tyve år forsent på den, så jeg takkede nej. Mariabella tilkaldte nu Julia fra baglokalet, og Julia er 25. 

Julia er en utroligt sød, helt almindelig pige. Flotte naturlige bryster, ikke fat stor ikke for tynd. Jeg synes at hun har et smukt ansigt med høje kindben og dejlige feminine øjne. 

Julia har ikke samme omfattende menukort som hendes lidt ældre kollega, ... faktisk begrænser det sig til almindelig sex med Condom fordelt i tidsintervallerne der kan divideres ned 15 min. Jeg spurgte høfligt til den sidste post "extra" og Julia forklare at den dækker over superfransk - Julia passer på sig selv. 

Men Julia var faktisk en dejlig smuk og positiv pige, og hun var absolut ikke dårlig, indenfor sit ydelses katalog. Ingen maskine sex, og selv om det ikke ligefrem var at træde ind i et Tiger bur, så var der en hyggelig og meget behagelig stemning. 

Julia er slet ikke med i annoncen så man skal bede særskilt om at møde hende. Så alt i alt en lille perle på en af Odenses mere skumle adresser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i meget høj grad den pågældende unge dame og billederne er enda meget vellignende, når det kommer til teksten og dermed også, den omfangsrige menu, har jeg en mistanke om at den er skrevet af en skrupelløs bagmand, der ikke har konsulteret den unge kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...