Hop til indhold
ommeren

Tantramalaga.com

Recommended Posts

Hmmm udlandstur til sydspanien, Thomas Helmig koncert det skulle da også krydres med en spændende oplevelse. Mit spanske er ikke super, så jeg tænkte at udfra navnet, måtte tantra Malaga være et spændende sted. Jeg valgte at opsøge stedet uden aftale, for lige at tjekke det ud. Det viste sig at være en dårlig ide, da adressen på Google var forkert, klinikken var flyttet. 

Jeg ringede og fik heldigvis den nye adresse på en SMS, så taxachaufføren kunne finde adressen.

klinikken ligger yderst diskret på 1. Sal døren bliver åbnet af en kvinde på ca 30 år som byder mig ind og på gebrokkent engelsk får forklaret at der ville komme 3 piger ind til mig og hilse på hvorefter jeg kan bestemme hvem der skal stå for massagen.

Hende der åbnede døren for mig, kom ind som den sidste af de tre og da der ikke var voldsom forskel på de 3, valgte jeg hende.

NURU massage til 100 euro blev aftalt. Øv jeg troede vi snakkede nurugel-massage men der var tale om almindelig olie. Pigen var helt nøgen fra starten og efter noget blid behagelig massage på benene begyndte hun at glide rundt på min bagside med brysterne. Det var en rigtig fed/behagelig oplevelse.

Jeg blev vendt om og en lille smule på benene blev hurtig afløst af brystglidning op af ben, understel og mave. Dejligt

Så begyndte hun på en håndtrold, dejlig roligt og sensuelt. Hun placerede sig selv sådan at jeg havde fri adgang til berøring over hele hendes krop. Dog med en lille reprimande, da min finger fandt vej indenfor.....:-P

jeg forsøgte at få seancen udvidet til fransk, men det var ikke en mulighed selvom jeg tilbød flere penge. Det var lidt øv, men totalt blev det alligevel en fed ferieoplevelse. Jeg fik bad både før og efter massagen og var ude igen efter ca 1 time.

så jeg har desværre stadig min første nurugel-oplevelse tilgode.

OBS. Klinikkerne bør findes på nettet og næste gang laver jeg en aftale over tlf inden. Pigerne svarede (surprise) ikke til billederne på hjemmesiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
james2670 skrev, for 5 timer siden:

Hvor var du ? Link ?

Øh, umiddelbart tænker jeg at min overskrift giver et rimelig præcist billede af hvor jeg var. Så prøv at copypaste min overskrift og sæt ind på onkel google

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...