8000 1990 Skrevet 8. Juni, 2017 Hej besøgt stedet Blev serviceret af Annie. Det kunne vi ikke finde ud af. Det vildeste der skete var at hun fik en klat i håret og så var det også galt. Ligger med en fornemmelse af at jeg har knaldet en gravid mand. Og det er ikke en fed fornemmelse NOT Venligst 8000 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 9. Juni, 2017 8000 skrev, for 16 timer siden: NN Grønnegade Ligger med en fornemmelse af at jeg har knaldet en gravid mand. Og det er ikke en fed fornemmelse NOT Venligst 8000 Hvorfor i alverden benytter du dig ikke af de kendte og anbefalede steder i Aarhus - dem kender du jo så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 9. Juni, 2017 blogbuster skrev, for 3 timer siden: Hvorfor i alverden benytter du dig ikke af de kendte og anbefalede steder i Aarhus - dem kender du jo så godt Fordi jeg søger unikke piger og oplevelser når jeg har haft den samme pige et par gange ser jeg mig omkring noget nyt. Yderst sjældent at jeg vælger den samme pige mere end fem gange. Er kun sket maks 7 gange. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 9. Juni, 2017 8000 skrev, for 3 timer siden: Yderst sjældent at jeg vælger den samme pige mere end fem gange. Er kun sket maks 7 gange. Venligst 8000 Modtaget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg