Hop til indhold

Recommended Posts

Meget overfladisk anmeldelse... Kan du give en mere uddybende anmeldelse? Vil gerne høre fra andre, som har samme erfaring.. Har svært ved at tro, at det er ægte billeder og derfor kunne ovenstående blot virke som en dårlig reklame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er go' nok. Jeg er ikke meget for at gå i detaljer med, hvad vi gjorde. Hun er faktisk så slank. Måske et par år ældre end angivet i annoncen.jeg faldt for billederne, og synes ikke, jeg blev skuffet.  Jeg er ny her, og syntes bare, hun fortjente at få kunder, for det tror jeg hun gerne ville have. 

Redigeret af Sokrates

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sokrates skrev, for 59 minutter siden:

Den er go' nok. Jeg er ikke meget for at gå i detaljer med, hvad vi gjorde. Hun er faktisk så slank. Måske et par år ældre end angivet i annoncen.jeg faldt for billederne, og synes ikke, jeg blev skuffet.  Jeg er ny her, og syntes bare, hun fortjente at få kunder, for det tror jeg hun gerne ville have. 

Ok jamen så siger jeg da tak! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sokrates skrev, den 8/6/2017 at 22:46:

https://annoncelight.dk/showad/229365

høj, slank, sød. Billeder ægte. Et besøg værd. 

Selvfølgelig er billederne ægte. Det er alle billeder vel. Det der betyder noget er om billederne er af den pige man møder.

Hvis det er tilfældet her, er det godt nok en berejst pige.

2 af billederne i en tineye.com søgning giver 28 hit over hele verden, og hun har flere navne end der kan tælles til på to hænder.

Billederne er ægte - med de er ikke af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest namster67

Hun er ikke Østriger hun er Russisk ..

Hun har været en del steder efterhånden og har været sammen med hende flere gange - og hun er super go og indlevelse er rigtig go fra hende.

Vedr. billederne ligner det hende. Men det er ikke hende.

Sidste gang jeg var sammen med hende sagde hun at hun skulle have taget nye billeder. Hun er dejlig og kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest namster67

Faunus ABSOLUT hun er medlevende og giver sig fuldt ud. Jeg havde hende som favorit på et tidspunkt - men siden hun forsvandt nordpå måtte jeg finde nye græsgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...