Hop til indhold
Guest Svendborg 47

Zita Odense, WAUUUUU

Recommended Posts

Guest Svendborg 47

Jeg var i går på besøg hos Zita. Alt det indledende foregik på SMS uden nogen former for problemer.

Zita taler flydende engelsk, så ingen problemer der.

Jeg kunne godt lave det her til et meget langt indlæg, men forfatter bliver jeg nok aldrig

Zita er smukkere i virkeligheden end på hendes billeder, og billederne er alle af hende. Hun er noget af det sødeste, sexede, smukkeste og venligste væsen man kan forestille sig.

Jeg var noget nervøs da jeg ankom, og straks sagde hun at jeg bare skulle lade som om jeg var hendes kæreste for de næste 45 min. Så fik jeg et dejligt kys og så var vi ligesom i gang.

Selve akten vil jeg ikke spilde tid på at beskrive, jeg vil kort sige det på denne måde. Hun er fantastisk til det hele og hun har da godt nok fysikken i orden, ouhh hun er vant til at lave squat øvelser :)

Hun holder til i en hyggelig lejlighed hvor der er rent og pænt og mulighed for bad.

Zita må afgjort være i min top 3, og jeg skal helt bestemt på besøg igen.

Zita if you are watching I only have two words for you  " WAUUUUU" and "THANKS"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 3 timer siden:

Men er hun ikke ret flad på brystet? ☺️ 

Jo brysterne er ikke noget at råbe hurra for, små hængebryster.

resten er til gengæld super Nice, og så er hun skide sød. Meget kønnere i virkeligheden, end på billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Zita..

Køn pige, sød og sjov at snakke med..

Lækker krop, små legesyge bryster, nej de hænger ikke!!!!!

Jeg fik en hurtig skyller med sæbe til kroppen og infektionsdræbende sæbe til "Lille Viggo"

Fint med god hygiejne..

Zita vimsede rundt med bar røv, og klargjorde sig til de nærmere akter på lagenet.

Dette dejlige syn af hendes lækre krop og gode røv, var bare skønt.. syn

Vi kom ind på værelset og blev inviteret op i sengen til nærmere hygge..

Så begyndte en skøn pirrende leg med hendes dejlige brystvorter, og kysseri..

Mens Zita befølte min  krop og længere ned , for at mærke på jernet..

Vupti op oven på mig, gnubbede Pussy op ,og ned på mit rejste lem, ind i mellem pirrede hun hovedet, ekstra med fingerspidserne..

Hold da op hvor det bankede i hovedet..

Ja mine hænder kærtegnede hele hendes dejlige krop..

Så kom der lige body to body  massage, med et par kys, for at ende med at tage jernet under mundbehandling..

Der må jeg nok tilstå, det var supert, pirrende, langt ned, og hun holdt den der, så  drøblen vimsede på hovedet af "Store Viggo"

Have hun ikke stoppet, var der kommet en affyring..

På med gummiet, og kalorius ind i den varme hule..

Understellet kørte frem og til, op og ned,.. det kan hun sku da også til UG

Så blev jeg nød til at foreslå 69,

Af med beskyttelsen, om i 69, fræk og lækker pussy, som kom underbehandling af min tunge, mens Zita gav Viggo et dejligt blow..

Det endte med få håndtag, inden ladningen sprøjtede ud over hendes dejlige krop og bryster.. mens jeg smagte på pussys herligheder..

Vi afsluttede med et fælles bad og afskyldning..

Zita rejser den 17.

Og skal have lavet større bryster senere på året..

Så jeg har lagt billet ind på at være den første til at godkende og lege med dem..

Håber Zita overholder aftalen..;) og inviterer mig..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sexeren du kan ikke kalde bryster for almindelige faste bryster, det er de helt sikkert ikke, de er små kedelige hængebryster, men fuck det hvis man ikke er babsoman, da hun er vildt lækker, og ingen kan klage over hendes måde at behandle os kunder på. Har været ved hende en del gange.

hun må jo også selv mene at bryster ikke er helt ok, hvis hun vil have dem lavet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...