Hop til indhold
Thai style

Esbjergs nye Thaimassage - Sawadee - Havnegade 25A

Recommended Posts

Hej Thai style

Jeg tog forbi i dag for at teste stedet. Der er en pige, Wan, der. Indgangen er ikke specielt diskret, men det kan lige gå an. Wan var sød og smilende og ganske god til dansk. Lokalet var pænt og rent, og tilpas varmt. Hun sagde, at hun havde været ved Moon i Tarp i 3 år, men da jeg ikke har besøgt stedet, kan jeg ikke sige, om det er sandt. Jeg fik 1 times oliemassage for 300,- og det var en virkelig god massage, den bedste jeg har fået i lang tid. Den var ikke pirrende på noget tidspunkt, og da jeg kunne fornemme, at vi nærmede os afslutningen, spurgte jeg hende direkte, om man kunne få "extra massage" ;) Det svarede hun nej til.

Massagen kan varmt anbefales, men hvis du gerne vil have andre ydelser med, skal du finde et andet sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Permedfler skrev, den 9/6/2017 at 20:35:

Hej Thai style

Jeg tog forbi i dag for at teste stedet. Der er en pige, Wan, der. Indgangen er ikke specielt diskret, men det kan lige gå an. Wan var sød og smilende og ganske god til dansk. Lokalet var pænt og rent, og tilpas varmt. Hun sagde, at hun havde været ved Moon i Tarp i 3 år, men da jeg ikke har besøgt stedet, kan jeg ikke sige, om det er sandt. Jeg fik 1 times oliemassage for 300,- og det var en virkelig god massage, den bedste jeg har fået i lang tid. Den var ikke pirrende på noget tidspunkt, og da jeg kunne fornemme, at vi nærmede os afslutningen, spurgte jeg hende direkte, om man kunne få "extra massage" ;) Det svarede hun nej til.

Massagen kan varmt anbefales, men hvis du gerne vil have andre ydelser med, skal du finde et andet sted. 

 

Var forbi igår efter at have læst ovenstående, da der er langt mellem de gode massageoplevelser i Esbjerg.

Kan fuldt ud tilslutte mig Permedfler´s anmeldelse. Fik en god massage af en nydelig thai kvinde, som ikke lagde op til andet.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Jeg kan godt bekræfte at Wan har jobbet i Tarp regelmæssigt igennem flere år :)

Hun har taget sine timer derude.

Og ja, hun er dygtig til at massere - samtidig med at hun er et lyst menneske.

Hun bør få masser af kunder, også selvom hun ikke tilbyder dét, som mange herinde efterlyser

Så hvis der er nogen herinde der synes at deres veninde / ven skal forkæles, så send dem roligt til adressen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, den 11/6/2017 at 14:07:

Jeg kan godt bekræfte at Wan har jobbet i Tarp regelmæssigt igennem flere år :)

Hun har taget sine timer derude.

Og ja, hun er dygtig til at massere - samtidig med at hun er et lyst menneske.

Hun bør få masser af kunder, også selvom hun ikke tilbyder dét, som mange herinde efterlyser

Så hvis der er nogen herinde der synes at deres veninde / ven skal forkæles, så send dem roligt til adressen. :)

 

Ja hendes massage kan varmt anbefales, nok det bedste i Esbjerg. De andre steder, er det noget halv kedligt massage man får. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Peter73 - du laver ikke andet end at kommentere og rose det Wan laver - man kan næsten sige det eneste formål med din profil er at skabe positiv opmærksomhed omkring dette sted.

Det gavner ikke Wan det du gør, hendes arbejde er så godt at hun ikke behøver "fake" markedsføring - lad nu vær med at gøre hende utroværdig, for det er hun ikke! :)

Peter73 skrev, den ‎14‎-‎07‎-‎2017 at 16:49:

Ja hendes massage kan varmt anbefales, nok det bedste i Esbjerg. De andre steder, er det noget halv kedligt massage man får. 

Peter73 - du laver ikke andet end at kommentere og rose det Wan laver - man kan næsten sige det eneste formål med din profil er at skabe positiv opmærksomhed omkring dette sted.

Det gavner ikke Wan det du gør, hendes arbejde er så godt at hun ikke behøver "fake" markedsføring - lad nu vær med at gøre hende utroværdig, for det er hun ikke! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...