Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG - 14. JUNI VED VEJLE Alexis på 24 år og Kathrine på 36 år

Recommended Posts

Alexis24 skrev, for 4 timer siden:

Hey :)
Efter sådan en fræk oplevelse går man og føler at man ejer hele verden!:) FUUck hvor var det bare vild.)! jeg blev nødt til at tage mig en lang lur da jeg kom hjem , dog kunne jeg knap sove pga al den adrenalin :) haha ....nåh men hvad mener du med arbejde videre med? :)

Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. 

Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alexis24
Pigeforskeren skrev, for 19 minutter siden:

Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. 

Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende.

nåh ja ja helt sikkert !;) det var super frækt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken en fest i har haft, typisk man skulle arbejde den dag. :(  Men jeg havde fornøjelsen af at være med til et rigtig frækt gangbang i Herning, 2 pinsedag med kathrine, og må sige hun er i en klasse for sig. Vi fik en uforglemmelig dag, hun er 100% på. Sikken en dag, og jeg har hørt hun kommer igen i starten af næste måned, så er jeg klar, glæder mig vildt. :) :P:shock::wub:

 

Redigeret af elsker gb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan meddele at Alexis og Kakrine vil gentage succesen fra Vejle i Rødovre tirsdag d. 27. Juni fra kl. 10.30'til 13.30'i Rødovre. 

Deres annonce vil senere komme på Annoncelight med tilmelding mv. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. 

Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katrine GB skrev, 1 time siden:

Hej igen

så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. 

Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme :-) 

 

Det er annonceret til tirsdag, så jeg tænker, der er nogle lystige svende, som bliver slemt skuffet, hvis I først kommer på onsdag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...