Hop til indhold

GANGBANG - 14. JUNI VED VEJLE Alexis på 24 år og Kathrine på 36 år

Featured Replies

Skrevet
Alexis24 skrev, for 4 timer siden:

Hey :)
Efter sådan en fræk oplevelse går man og føler at man ejer hele verden!:) FUUck hvor var det bare vild.)! jeg blev nødt til at tage mig en lang lur da jeg kom hjem , dog kunne jeg knap sove pga al den adrenalin :) haha ....nåh men hvad mener du med arbejde videre med? :)

Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. 

Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende.

• Svar 56
  • Visninger 13k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg sidder i bilen på parkeringspladsen efter det vildeste gb, jeg nogensinde har deltaget i! Jeg er simpelthen så overrumplet, at jeg er nødt til at få det ud her med det samme. Jeg har da aldrig mød

• Hold nu op sikke nogle fantastiske ord.   Tak det var en STOR fornøjelse at lege med dig   Jeg kan kun sige, selv tusinde tak for en helt fantastisk dag. Det har simpelthen været helt fantastisk

• Vi kommer helt sikkert til København, vi er så klar. og endnu en gang tak, jeg har haft et af mine bedste gb i længe.  

Skrevet
Pigeforskeren skrev, for 19 minutter siden:

Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. 

Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende.

nåh ja ja helt sikkert !;) det var super frækt :)

Skrevet

Sikken en fest i har haft, typisk man skulle arbejde den dag. :(  Men jeg havde fornøjelsen af at være med til et rigtig frækt gangbang i Herning, 2 pinsedag med kathrine, og må sige hun er i en klasse for sig. Vi fik en uforglemmelig dag, hun er 100% på. Sikken en dag, og jeg har hørt hun kommer igen i starten af næste måned, så er jeg klar, glæder mig vildt. :) :P:shock::wub:

Redigeret af elsker gb

Skrevet

Jeg kan meddele at Alexis og Kakrine vil gentage succesen fra Vejle i Rødovre tirsdag d. 27. Juni fra kl. 10.30'til 13.30'i Rødovre. 

Deres annonce vil senere komme på Annoncelight med tilmelding mv. 

Bh.

Rescue 

Skrevet

Hej igen

så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. 

Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme :-) 

Skrevet
Katrine GB skrev, 1 time siden:

Hej igen

så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. 

Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme :-) 

Det er annonceret til tirsdag, så jeg tænker, der er nogle lystige svende, som bliver slemt skuffet, hvis I først kommer på onsdag...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.