Hop til indhold
Erik66

YAYA I Havnegade vejle

Recommended Posts

Jeg var forbi havnegade idag og troede milk var der men blev positivt overrasket da en nu pige åbende døren yaya....  hun er en pige på et sted i mellem 25 og 30 hvis jeg skal dømme... hun giver en nogenlunde massage.... selve sexakten var over alt forventning og det lød til at der ingen grænser for hvad der kunne lade sig gøre og det hele var til ug. Kommer helt sikker tilbage

https://annoncelight.dk/showad/229608

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erik66 skrev, for 13 timer siden:

Jeg var forbi havnegade idag og troede milk var der men blev positivt overrasket da en nu pige åbende døren yaya....  hun er en pige på et sted i mellem 25 og 30 hvis jeg skal dømme... hun giver en nogenlunde massage.... selve sexakten var over alt forventning og det lød til at der ingen grænser for hvad der kunne lade sig gøre og det hele var til ug. Kommer helt sikker tilbage

https://annoncelight.dk/showad/229608

Yaya er det hende på billedet ?

Der står nemlig Kate?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yaya Er Hende med det lidt krøllede hår på billederne og jeg måtte give 1000 kr men ved ikke hvad de tager for alt det andet men de har hvis 2 piger tror jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
sand16 skrev, den 8/6/2017 at 11:07:

Yaya er det hende på billedet ?

Der står nemlig Kate?

Der er så ikke noget billede.

Ny annonce måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi havnegade i vejle idag og fik en super service af katie eller kate hende på billed 1 jeg vil brdkrive hendes massage som rigtig god hun startede med thaimassage og derefter oliemassage hvor der var mange strejf af lille polle da jeg kom om på ryggen fik polle en god gang olie oh hun spurte frækt hvad jeg kunne tænke mig jeg pegede på hendes mund og hun begynte straks at sutte uden gummi jeg havde egentlig i tankerne at jeg ville have kneppet hende godt og grundig men jeg måtte overgive mig til hendes mund og kom ud over hendes bryster hun tørrede mig ren og forsatte med massagen da timen var gået fik jeg et bad og blev lukket ud af en bagdør 1 time og 15 min til 800 kr super dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

På tatoo på armen, ligner det Sirinya.. Som har, eller havde Mora massage i Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 7 minutter siden:

På tatoo på armen, ligner det Sirinya.. Som har, eller havde Mora massage i Vejle. 

Hun har jo også en stor tatoo på maven. Men er hun god ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Hun har jo også en stor tatoo på maven. Men er hun god ? 

Ja det er hende der har Mora thai massage. 

Så vidt jeg ved er hun ret så dyr hvis man vil have fp. Er ikke engang sikker på alle kan få det, vidst noget med hun har en kæreste. Jeg har kun prøvet hendes massage og håndtrold en gang, fordi det andet var for dyrt og det var en lidt hurtig ud af vagten fornemmelse. Men hun har en sprød krop. 

Redigeret af frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...