Hop til indhold
Guest DenSøde

Swingergaarden - Sorø/Slagelse

Recommended Posts

Guest DenSøde

Hej

Er der nogen, der har været på swingergaarden mellem Sorø og Slagelse og kan sige noget om stemningen?

Jeg synes det virker som et meget tiltalende sted og jeg overvejer en vej til at introducere stedet til konen :-)

Det kommer så slet ikke til at ske, hvis der er dårlige erfaringer med stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange, for et par år siden. Jeg oplevede stedet som hyggeligt, flot indrettet og pænt og rent. Også gode omklædnings- og badeforhold. Absolut et sted der også appellerer til kvinder, så sæt bare i gang ;) De har iøvrigt en god hjemmeside, hvor man kan se hvilke arrangementer der er og lave aftaler på forhånd, hvis man er til det.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert et godt sted, også at tage konen med hen. Pænt og rent og flinke mennesker.

Skal man sige noget dårligt så må det være antallet af besøgende (i hvert fald den håndfuld gange, jeg har været der) og at der bliver mega koldt om vinteren (men jeg er også en frossenpind).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 7/6/2017 at 23:25:

Jeg har været der et par gange, for et par år siden. Jeg oplevede stedet som hyggeligt, flot indrettet og pænt og rent. Også gode omklædnings- og badeforhold. Absolut et sted der også appellerer til kvinder, så sæt bare i gang ;) De har iøvrigt en god hjemmeside, hvor man kan se hvilke arrangementer der er og lave aftaler på forhånd, hvis man er til det.

og super ærgerligt, at man ikke har været der samme dage som dig, hvis du ellers har været der som privat person :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...