Hop til indhold
Guest DenSøde

Vardevej 20, Vejle - Dejligt :-)

Recommended Posts

Guest DenSøde

Af en eller anden grund bliver jeg eventyrlysten når jeg krydser broen og kommer til Fyn /Jylland... En sjællænder i det store ukendte :D

Jeg skulle til møde i Århus og timede turen, så jeg kunne nå en times sjov på vejen. Valget faldt på Top Thai i Vejle på Vardevej 20.

Ved tankstop på vejen skrev jeg besked og bestilte tid til 10:00. Hurtigt svar tilbage med ok. 10 minutter før fik jeg en besked om, at hun var forsinket. Om jeg kunne vente fem minutter? Det passede fint, for jeg stod og hev sedler ud af en automat et stykke derfra. Super service, at hun skrev og gav besked :-)

Jeg kørte til adressen og parkerede et stykke væk for at undgå en parkeringsbøde. Jeg kiggede på uret og konstaterede, at tiden måtte passe, så jeg ringede på døren. Vardevej er ikke en stillevej, så hvis man er lokal eller bare småparanoid skal man være forberedt på, at der er trafik i gaden.

Jeg blev lukket ind ret hurtigt og blev mødt af en lille, køn, naturligt storbarmet kvinde mellem 35 og 40. Jeg tænkte: Hvis det er dig jeg skal have fornøjelse af, så bliver det lækkert :-) Hun sagde, at de ville være klar om et øjeblik, så jeg blev placeret i køkkenet med et glas vand mens de gik og gjorde klar i rummet. Mens jeg ventede kom en gut ud fra det, der må have været badeværelset og gik mod udgangen. Jeg tror vi stiltiende var enige om, at det var lige akavet for os begge to, så vi nikkede til hinanden. Jeg kunne jo også bare have skrevet og spurgt om de var klar.

Massagerummet er stort og i midten står en relativt smal massagebriks med hul til hovedet. Den kvinde, der havde lukket mig ind kom ind til mig mens jeg tog tøjet af og vi snakkede lidt om Thailand og hvor jeg boede osv. Jeg lagde mig til rette på briksen. Efter en rum tid gik massagen i gang. Hun kravlede rundt og trykkede og masserede med olie på ryg og lænd. Jeg er lidt ambivalent i forhold til pågåenhed.  Nogen gange er det lækkert, at det er delikat og "tilfældigt" når fingerspidserne lige strejfer de følsomme områder. Andre gange er det fedt, at der bliver gået lige på og taget fat om pungen og pirret omkring stjernen. Hende her var til den delikate side :-)

Efter noget tid, hvor jeg havde det rart, men bestemt ikke havde fået en fysiurgisk massage blev jeg bedt om at vende mig om. Jeg lagde mig på ryggen med hende stående over mit hovede og i gang med en rar massage af nakke og tindinger. "Do you want something more than oil massage?" Jeg kiggede op og konstaterede, at det var en yngre kvinde med mindre bryster, men et dejligt smil, der spurgte :-) "What would you like to do to me?", spurgte jeg. Hun foreslog body-to-body, hvilket jeg jo ikke kunne afslå.

Hun rumsterede lidt rundt i lokalet, hvorefter hun kravlede op til mig fra fodenden og smurte min pik ind i olie. Hun kravlede længere op og gav et dybt tungekys. :P Meget, meget dejligt. Slank krop med lidt bredde på hofterne og små ægte bryster. Dog store nok til, at man kan lege lidt og dejlige følsomme vorter. Hun lod mine hænder vandre rundt og gav små søde lyde fra sig når jeg pillede ved hende. Hun er ret let antændelig, hvilket er en mega turn on for mig. At mærke safterne og bevægelserne ændre sig er fandme lækkert. :-)

Hun satte sig på mit skridt med pikken mellem skamlæberne og kørte frem og tilbage. Jeg var lynhurtigt ved at komme og hun lagde nakken tilbage og så ud som om hun begrænsede sig selv. Jeg kunne mærke, at det ville være en kort fornøjelse, hvis jeg gav los, så jeg trak hende ned til mig og kyssede hende og pillede ved hende på en måde, som en mand i min alder kan ;) Hun blev forlegen over sin egen liderlighed og vidste ikke, hvordan hun skulle reagere på mine forslag om, at vi da ment kunne bytte plads, så jeg kunne få hende til at komme med et brag. Hun kigge mod døren og fniste, men bevarede kontrollen over situationen. Efter to-tre omgange afbrydelse af hendes stimulering af min pik med hendes smukt behårede fisse måtte jeg give fortabt. ;-)

Hun vaskede mig af fra top til tå og nussede rundt omkring og sørgede for en fin afslutning. Jeg betalte hende og gik mod udgangen. I køkkenet sad den lidt ældre med de lækre bryster i den hvide kjole og hilste pænt farvel.

Jeg arbejder på at skabe behov for et møde i Jylland snarest :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...