Hop til indhold
lovingboobs

Er jeg bare heldig eller hvad?

Recommended Posts

Efter at have set det der sugardating an gennem rigtig lang tid, tog jeg chancen en gang efter jul og købte en runde sugardating.. (1 måneds medlemskab).. Fik lidt forskellig kontakt samt en tilfældig date, hvor der ikke var kemi.. Derefter lidt pause og så endnu en runde mere her efter påske til de der små 250 kr..

Hvad der manglede af held første gang, var der til gengæld sparet godt op til i andet forsøg. Så meget held, at jeg i hvert fald ikke lige foreløbig behøver købe endnu en runde.... Men så sker der det helt fantastiske, at jeg oplevede (for kun anden gang på mere end et år) i mandags at få en uopfordret henvendelse fra en sugarbabe. Dog MEGET UHELDIGT - for mig, i hvert fald - under 6 timer efter at mit betalte medlemskab er udløbet.... (Tsk tsk tsk - det kan man så lægge i lige præcis, hvad man vil...)

Så hvad er det lige der gør, at jeg nu skal hoste op med endnu et månedsmedlemsskab og satse alt på den tilsyneladende underskønne https://sugardaters.dk/show?alias=Misssmily som har skrevet til mig? (Og dermed kaste min dejlige, nuværende date og frække elskerinde tilbage i armene på Jer...) Hvem er denne Misssmily? Er der nogle, der har erfaringer/oplevelser med hende? Og hvorfor gør hun ikke liiige bare lidt mere ud af sig selv end den der totalt intetsigende "oneliner salgstale" på hendes profil? Min erfaring siger mig nemlig at brevet er af samme type. Hvorimod de, inkl. undertegnede, som gør sig rigtig umage med profilerne ofte også gør det med deres beskeder, hvilket er det, der er min fortjeneste i det her game... Ved hun da ikke, når hun skriver beskeder til folk, at en del af profilerne derinde er gratis og dermed potentielt uopnåelige - enten fordi folk er nærige eller fordi folk allerede har hænderne fulde (eller - lidt, det indrømmer jeg gerne - begge dele i mit tilfælde)? Er det hele bare tilfældigheder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

På det punkt ligner Sugardaters og Fakta hinanden. De vil så gerne have dig til at blive lidt længere....

Det er med garanti en automatisk genereret besked, der bliver sendt til alle medlemmer, hvor medlemsskabet er lige udløbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahahahaha AHHAAHAHHAHAHAHAHA din fløde fyr, der var sku ingen kvinde som skrev til dig.

 

send du bare mig 250, så giver jeg dig hele turen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 2 timer siden:

Hold du hellere fast i det du nu har fat i! Det ved du hvad er ;)

Ja det tænker jeg også... Men mon ikke hun er reel? Hun får 4 stjerner derinde, hvilket tyder en form for kontakt til andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet det samme, kort efter ens abm udløber kommer der som regel en besked.

Samtidig oplever jeg et stort antal piger efterhånden bare sælger billeder eller video.. så siden startede lovende, men er nu ikke meget sjov mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 5 timer siden:

Ja det tænker jeg også... Men mon ikke hun er reel? Hun får 4 stjerner derinde, hvilket tyder en form for kontakt til andre...

Jeg gir nu ikke meget for de stjerner derinde, man ved jo ikke på hvilket grundlag de er givet!?

 

Redigeret af SnowmanKbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

 

lovingboobs skrev, for 11 timer siden:

Ja det tænker jeg også... Men mon ikke hun er reel? Hun får 4 stjerner derinde, hvilket tyder en form for kontakt til andre...

Stjernerne er jo kun en vurdering af hvor venlige svar en bruger giver. I teorien kan man have skrevet kun 2 svar til 2 forskellige i løbet af de seneste 2 uger hvor modtagerne har valgt en "grøn tommelfinger op" og så får man en hel stjerne udover de 3 stjerner som alle har hvis de ikke skriver et klap.

Stjernesystemet er mildest talt mangelfuldt, og i bedste fald misvisende.
Jeg oplever sommetider at når jeg høfligt har afvist en bejler så knalder han lige en rød tommelfinger på mit seneste svar, og så blokerer han mig. Som en slags straf eller noget hvor rønnebærrene er sure.
Der er også en del der bruger den grønne tommelfinger op til at "fremhæve" netop hans dialog i min indbakke, da ikonet på oversigten når indbakken virkelig bugner selvfølgelig visuelt tiltrækker positiv opmærksomhed.

Jeg tror ikke man kan bruge det til ret meget. Medmindre profilen er oppe på fuld skrue med 5 grønne stjerner næsten hele tiden eller helt nede på een rød, siger det vist ikke ret meget om brugeren som jeg ser det.
Uanset hvad er det eneste det "beviser" jo netop at brugeren har været aktiv indenfor de seneste 14 dage. Det gælder både når der er mere og når der er mindre end de 3 standard-stjerner der er "default".

Et tænkt eksempel:
Hvis en sugarbabe profil - som aldrig havde mødt en eneste mand eller udleveret sit telefonnummer til nogen som helst - nu satte et par nye billeder (måske ikke engang af sig selv?) i sit album og skrev til alle dem hun har haft kontakt med igennem tiden med ordlyden "Hej frække. Jeg har sat nye billeder i mit album. Ka' du li' dem?" så gik der nok ikke mange minutter før hun kunne flytte sin stjerne-rating fra en halv rød stjerne til 5 grønne fordi man har mange hundrede gamle brevdialoger liggende man vil kunne skrive til.
Stjernesystemet er helt gakkelak. Jeg vil foreslå at du følger din mavefornemmelse.
Medmindre du synes det er pengene værd at være der af andre årsager end lige det ene brev fra den ene pige, så er de måske bedre brugt på noget andet... tænker jeg :wub: 

/AB

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 18 timer siden:

(Og dermed kaste min dejlige, nuværende date og frække elskerinde tilbage i armene på Jer...) 

Du er vist blevet ramt af "jeg tror græsset er grønnere hos naboen".  Man ser ofte samme adfærd på kærlighedsportaler. Folk kommer i kontakt med hinanden, og det virker umiddelbart godt, men man skal da lige se om der måske kan findes noget der endnu bedre.

Det er faktisk et rigtigt dårligt princip, der ødelægger mere for en selv end for andre. Er man i tvivl, skal man selvfølgelig ikke går videre, og så er det lige meget om vi tager sugar eller kæresteri. Hvis man ikke er i tvivl, skal man holde fast, og lade være med hele siden at søge videre udfra "Det kunne være at der var noget bedre". Gør man, det finder man aldrig det rigtige, og andre kan hurtigt fornemme, at man ikke er seriøs. 

Der er lidt for meget "panik" over dit indlæg. Tag det stille og roligt, vær seriøs og fokuseret på din nuværende date. Skulle det vise sig at være en nitte, så kan man jo altid tage gamle og nye "tilbud" og til overvejelse. Og...nej lad nu være med at tro på "Det er en one in a live time opportunity" 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
DenSøde skrev, den 7/6/2017 at 18:32:

På det punkt ligner Sugardaters og Fakta hinanden. De vil så gerne have dig til at blive lidt længere....

Det er med garanti en automatisk genereret besked, der bliver sendt til alle medlemmer, hvor medlemsskabet er lige udløbet.

Curiosity killed the cat....

Og, så betaler "man" igen, og Vupti! Money in The Bank for ejerne af SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 7/6/2017 at 17:58:

Efter at have set det der sugardating an gennem rigtig lang tid, tog jeg chancen en gang efter jul og købte en runde sugardating.. (1 måneds medlemskab).. Fik lidt forskellig kontakt samt en tilfældig date, hvor der ikke var kemi.. Derefter lidt pause og så endnu en runde mere her efter påske til de der små 250 kr..

Hvad der manglede af held første gang, var der til gengæld sparet godt op til i andet forsøg. Så meget held, at jeg i hvert fald ikke lige foreløbig behøver købe endnu en runde.... Men så sker der det helt fantastiske, at jeg oplevede (for kun anden gang på mere end et år) i mandags at få en uopfordret henvendelse fra en sugarbabe. Dog MEGET UHELDIGT - for mig, i hvert fald - under 6 timer efter at mit betalte medlemskab er udløbet.... (Tsk tsk tsk - det kan man så lægge i lige præcis, hvad man vil...)

Så hvad er det lige der gør, at jeg nu skal hoste op med endnu et månedsmedlemsskab og satse alt på den tilsyneladende underskønne https://sugardaters.dk/show?alias=Misssmily som har skrevet til mig? (Og dermed kaste min dejlige, nuværende date og frække elskerinde tilbage i armene på Jer...) Hvem er denne Misssmily? Er der nogle, der har erfaringer/oplevelser med hende? Og hvorfor gør hun ikke liiige bare lidt mere ud af sig selv end den der totalt intetsigende "oneliner salgstale" på hendes profil? Min erfaring siger mig nemlig at brevet er af samme type. Hvorimod de, inkl. undertegnede, som gør sig rigtig umage med profilerne ofte også gør det med deres beskeder, hvilket er det, der er min fortjeneste i det her game... Ved hun da ikke, når hun skriver beskeder til folk, at en del af profilerne derinde er gratis og dermed potentielt uopnåelige - enten fordi folk er nærige eller fordi folk allerede har hænderne fulde (eller - lidt, det indrømmer jeg gerne - begge dele i mit tilfælde)? Er det hele bare tilfældigheder?

Ja det er sjovt nok..men de samme ting sker for mig hver gang jeg stopper som ikke betalende medlem på sugadaters. Når man er medlem kan man skrive utroligt meget, men lige så snart medlemskabet ophører, ja så kommer der underligt nok breve uopfordret. Det samme gør sig gældende når man kigger i sin almindelige mail, for der dukker også pludseligt temmelig mange nye piger op fra ens område. Tror sku det er lidt fusk på en eller anden måde, udelukkende for at lokke folk til at købe nok en måneds abbonent. Det samme gælder også for de piger man skriver til, som ALDRIG svarer når man er medlem..ja pudsigt nok så svarer de pludseligt når ens medlemskab er udløbet. Jeg synes det stinker lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

come on guys .. når i nu sidder og tror det er fake beskeder .. hvilke det højst sandsynligt er .. mon så ikke de også kan fake flere stjerner på fake profiler ;) .. take a guess.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også prøvet at få besked lige som mit abb. udløb.. det er sjovt hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...