hannic 41 55 Skrevet 7. Juni, 2017 da jeg havde store plan om at besøge Illona i meget nærfremtid og den først mail er også sendt og venter på svar vil jeg høre om der er andre der kan anbefale Illona og evt. hvad idéer til langtidsbondage og længde på det Villabella.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 7. Juni, 2017 Odense ligger på Fyn. Anmeld dit skriv til Mod og be dem flytte til rette sted. Bare et godt råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 7. Juni, 2017 Der ligger flere anmeldelser i det sorte forum, søg på navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 8. Juni, 2017 jeg har besøgt hende og hendes søster flere gange, jeg kan klart anbefale dem begge de begge lever sig meget ind i din fantasi og kan udføre alt du ønsker eneste minus er at de er svær at få fat i, de er tit booket og du kan ikke bare ringe til dem, så du skal få en aftale i hus via email. Good luck og skiv endeligt hvordan dit møde er gået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg