Hop til indhold
Escobar81

Aalborg nyt

Recommended Posts

lillejohn skrev, for 2 minutter siden:

Nææ ikke før i uge 25- så skal jeg prøve hende af. Men jeg tror da billederne er 100% ægte- det er normalen for Aalborgpigerne

Den del med at billederne er 100% ægte er jeg ikke enig i. Mange af de udenlandske piger i Aalborg har fake billeder!
Der er også det som mange der besøger dem fortæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja.

Men i dette tilfælde behøver du ikke tvivle. Det ER hende !

Jeg tog lige en for holdet. Kørte forbi og gik ind for at knalde hende.

Og jeg kan sige jer én ting; hun er bare en flot pige.

Det er sjældent at se den slags piger i det her game. Hun er en smuk pige, det kan jeg godt garantere jer for. Og kan du så få hende til at smile, så er man fuldstændig solgt.

Men hun er meget ung og ikke ret stor. Virkelig en flot ung pige krop. Faste balder, små søde babser og en helt forrygende flot lille halv stram mis, der som man kan se på billederne afsluttes med en elegant lille streg.

Jow, den er god nok. Kom I bare afsted.

Noget helt andet er hendes engagement. En del af de piger, som kommer ovre øst fra er slet slet ikke engagerede. I hvert fald ikke nok til min smag. Det er tydeligt at mærke, at de gør det for pengenes skyld og for pengenes skyld alene.

Men hun var et rigtig dejligt knald alligevel.

Hun kommer fra Gdansk i Polen og er her efter eget udsagn i 14 dage. Så jeg ved ikke om du når det kære lille John .....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Stedet ligger rimelig uforstyrret, ved Nørre Tranders Vej. Altså i bydelen Vejgård. Ret tæt på deres tidligere sted (det der blev brændt ned) i Heimdalsgade. Man kan komme dertil rimelig ugeneret, da stedet ligger i en bagbygning. Det er ikke fuldstændigt anonymt, men jeg er af natur ret sky og jeg havde ingen problemer i den forbindelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og kan bekræfte at det er hende på billederne. Hun er meget køn utroligt lille og uden et gram ekstra fedt på kroppen. Er man til små stramme tøser, så er hun klart et godt valg. 

 

Hun har dog næsten ingen indlevelse og taler så dårligt engelsk at det er svært at føre en samtale. Men hun sutter godt og hendes røv ser ubegribelig indtage de ud når man tager hende bagfra. Ikke den bedste sex oplevelse, og sådan cirka så langt man kan komme fra kærestesex. 

 

Stedet er ret anonymt og man kan parkere tæt på, uden at føle at noget lægger mærke til en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja, det er faktisk lidt ærgerligt, for hun har potentiale til at blive en rigtig hot GP'er, hvis bare hun kunne lide det hun laver.

Men omvendt er det nok også begrænset, hvad man må forvente at få for kr. 600,00 i ½ time.

Jeg har dog prøvet en af de andre piger på stedet (d.v.s. dengang det havde adresse nede i Heimdalsgade), hun var fuldstændig forrygende. Men hun var så også noget ældre, vel en 25-28 år og noget kraftigere end hende her.

Hvis man vil have kærestesex, så duer hun altså ikke !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 8/6/2017 at 09:53:

Stedet ligger rimelig uforstyrret, ved Nørre Tranders Vej. Altså i bydelen Vejgård. Ret tæt på deres tidligere sted (det der blev brændt ned) i Heimdalsgade. Man kan komme dertil rimelig ugeneret, da stedet ligger i en bagbygning. Det er ikke fuldstændigt anonymt, men jeg er af natur ret sky og jeg havde ingen problemer i den forbindelse.

Det er i north Erea Hells Angels gamle klubhus. HAer er der ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Nå for søren, det vidste jeg ikke.

Nej, jeg mødte heldigvis ingen HA'ere da jeg var på stedet.

Kun nogle søde piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hybris skrev, den 8.6.2017 at 09:53:

Stedet ligger rimelig uforstyrret, ved Nørre Tranders Vej. Altså i bydelen Vejgård. Ret tæt på deres tidligere sted (det der blev brændt ned) i Heimdalsgade. Man kan komme dertil rimelig ugeneret, da stedet ligger i en bagbygning. Det er ikke fuldstændigt anonymt, men jeg er af natur ret sky og jeg havde ingen problemer i den forbindelse.

Hey... Er der mulighed for jeg kan komme i kontakt med en af jer??  Har nogen spørgsmål ang en pige som jeg ikke vil ha det er i det offentlige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...